براک لزنر و وینس مک ماهون در WWE 2K24 قابل بازی نیستند – اما کاملاً ناپدید نشده اند

WWE 2K24 چند هفته دیگر و در اوایل 5 مارس برای برخی از بازیکنان عرضه می شود، اما مسائل حقوقی دنیای واقعی شرکت کشتی کج منجر به سوالاتی در مورد این بازی شده است. وینس مک ماهون مدیر عامل شرکت در شکایتی که توسط یکی از کارمندان سابق WWE تنظیم شده است نام برده شده است. به دلیل اتهامات سوء رفتار جنسی، با گزارش های بعدی همچنین شامل استعدادهای درون حلقه براک لزنر. این سوال که آیا هر دو شخصیت می‌توانند در WWE 2K24 شخصیت‌های قابل بازی باشند یا خیر تبدیل به یک سوال داغ شده بود. و حتی اگر در لیست اصلی حضور نداشته باشند، به طور کامل در این مسابقه غایب نیستند.

2K اوایل امروز فهرست رسمی بازی WWE 2K24 را به اشتراک گذاشت و پس از حدس و گمان های فراوان، تایید کرد که مک ماهون و لزنر بخشی از ترکیب بیش از 200 شخصیت قابل بازی بازی نخواهند بود. با این حال، گیم اسپات با صحبت با منبعی نزدیک به توسعه بازی، اطلاعات بیشتری کسب کرد. جزئیات حضور آنها

این منبع به GameSpot گفت: “ما هنوز با WWE هماهنگ هستیم که چگونه بازی ما آنچه را که در دنیای WWE اتفاق می افتد منعکس می کند.” “شخصیت های خاصی در تجربه روایت تاریخی 2K Showcase و MyRise نقش دارند، اما در فهرست قابل بازی در دسترس نیستند.”

GameSpot دلایلی برای این باور دارد که بازی Lesnar vs. بازی لزنر در سال 2014 در برابر The Undertaker در رسلمنیا 30، که در آن لزنر پس از شروع رکوردشکنی 21-0 به برد حریف خود در رسلمنیا پایان داد، انتظار می رفت که در 2K24 نمایش داده شود، اما هنوز به طور رسمی اعلام نشده است.

بخوانید  مجموعه فیلم های سریع و خشمگین 10 فیلم 4K با 50 درصد تخفیف در آمازون

این مسابقه یکی از مشهورترین مسابقات در تاریخ WWE است، اما 10 سال پیش در حالت Showcase سری گنجانده نشد، زمانی که 2K برای اولین بار تجربه را روی بزرگترین مسابقات رسلمنیا متمرکز کرد، فقط به این دلیل که مسابقه چند ماه پیش برگزار شد. بعد از راه اندازی WWE 2K14. با بازگشت 2K به این مفهوم برای اولین بار در یک دهه با 2K24، دلیل بر این است که این مسابقه یکی از بسیاری از بازی هایی است که بازیکنان می توانند در حالت نمایشی بازی کنند. مسابقه دیگری که قبلاً برای حالت Showcase تأیید شده است Stone Cold Steve Austin vs The Rock در WrestleMania 17 است که شامل حضور وینس مک ماهون بود، بنابراین به احتمال زیاد آن سکانس در بازی نیز اجرا خواهد شد.

با توجه به آنچه منبع GameSpot گفته است، منطقی است که یک یا هر دو فرد در حالت داستانی بازی، MyRise نیز ظاهر می شوند. به لطف مجموعه‌ای قوی از مجموعه ابزارهای ایجاد کشتی‌گیر، لزنر و مک ماهون احتمالاً به‌زودی پس از عرضه بازی به‌عنوان شخصیت‌های قابل دانلود ایجاد شده توسط جامعه ظاهر می‌شوند. بنابراین، اگرچه شخصیت‌ها از لیست شخصیت‌های قابل بازی حذف شده‌اند. آنها همچنان به صورت رسمی و غیررسمی در بازی حضور خواهند داشت.

WWE 2K24 در 8 مارس عرضه می‌شود و در اوایل مارس برای بازیکنانی که نسخه‌های Deluxe یا WrestleMania بازی را خریداری می‌کنند، عرضه می‌شود.

تحریریه مجله بازی یک گیمر