با نصب Super Safe Tracker + Training امنیت خودروی خود را دو چندان کنید

در این مقاله Ultra Security در مورد دسته بندی ردیاب ها و مزایای استفاده از GPS صحبت می کند.

یکی از بهترین راه ها برای افزایش امنیت خودروها و موتورسیکلت ها نصب ردیاب است که با نصب ردیاب نگران سرقت نباشید زیرا می توانید محل دقیق خودروی خود را با استفاده از گوشی خود مشاهده کنید.

اگر امنیت خودرو یا موتورسیکلت شما برایتان بسیار مهم است، تا پایان این مقاله همراه من باشید تا به شما بگویم چگونه با نصب دستگاه ردیاب، از ایمنی کامل آن اطمینان حاصل کنید و با آرامش خودرو خود را در هر کجا که می خواهید پارک کنید. فکر کنید و به زندگی خود ادامه دهید سلام علی اکبر مهدوی موسس سایت تاپ ایمن مرجع تخصصی فروش انواع سیستم های امنیتی خودرو و موتورسیکلت اعم از ردیاب و سارق ✌

ردیاب چیست؟

اجازه دهید با نام GPS شروع کنم که مخفف عبارت Global Positioning System است. اگر بخواهم کتابی را برای شما توضیح دهم، باید بگویم که هسته فناوری جی پی اس، ماهواره هایی است که به دور زمین می چرخند.

آنها با یکدیگر و با سیستم های زمینی ارتباط برقرار می کنند. تفاوت اصلی بین 2G، 3G، LTE (4G) و ردیاب‌های منحصر به فرد GPS در نحوه انتقال داده‌های مکان به کاربر است. از این ردیاب ها استفاده می شود

از شبکه های سلولی (2G، 3G یا LTE/4G)، داده های مکان به دست آمده از ماهواره های GPS به کاربر منتقل می شود.

فناوری GPS به بخشی جدایی ناپذیر از زندگی روزمره ما تبدیل شده است و اطلاعات دقیق موقعیت مکانی را برای هر چیزی در اختیار ما قرار می دهد و طیف گسترده ای از برنامه ها را از مکان یابی اشیا گرفته تا ردیابی موقعیت را پوشش می دهد.

این روزها، GPS را می توان برای هر چیزی استفاده کرد، از آموزش نظامی در سراسر جهان گرفته تا ارائه مسیرهایی برای کمک به راننده برای رسیدن سریع و ایمن به مقصد، که رایج ترین کاربرد آن نیز می باشد.

بخوانید  نام و تاریخ اکران فیلم ترسناک جدید M Night Shyamalan مشخص شد

از جانب جی پی اس ماشین به افزایش امنیت خودروها و موتورسیکلت ها اشاره کنیم که این روزها در اکثر کشورها به ویژه در ایران که آمار سرقت خودرو و موتورسیکلت در آن افزایش یافته است، یکی از بهترین روش های امنیتی برای وسایل نقلیه محسوب می شود.

دستگاه ردیاب خودرو چه ویژگی هایی دارد؟

اولین و بهترین ویژگی دستگاه ردیاب جلوگیری از سرقت یا یافتن وسیله نقلیه سرقتی است و این ویژگی دستگاه های ردیاب آن ها را از دزدگیر خودرو متمایز می کند. یکی دیگر از مزیت های دستگاه ردیاب خودرو این است که قابلیت ارسال پیام های امنیتی و حتی تماس با شما را دارد، مثلا وقتی درب خودروی شما باز می شود، ردیاب از طریق سیم کارتی که داخل آن قرار داده اید با شما تماس گرفته و به شما اطلاع می دهد یا حتی اگر کسی بخواهد ماشین یا موتورسیکلت شما را بدزدد، به محض قطع برق با شما تماس می گیرد.

یکی دیگر از ویژگی های جالب و کاربردی ردیاب صوتی این است که می توانید با استفاده از میکروفونی که داخل ردیاب قرار دارد به صداهای داخل کابین خودرو گوش دهید. ردیاب همه این ویژگی ها را دارد، به نظر شما بهترین ویژگی آن چیست؟ به نظر می رسد موقعیت مکانی خودرو در زمان واقعی یکی از جذاب ترین ویژگی های یک ردیاب است که می تواند این روزها به ما احساس آرامش دهد، ردیاب خودرو Teletronica FMB920 که می توان گفت بهترین ردیاب در بازار است، همه این ویژگی ها را دارد. مهمتر از همه، هیچ ردیاب خارجی دیگری وجود ندارد و حتی به Teletonica نزدیک نمی شود

چرا Teletonica FMB920 اینقدر محبوب است؟

Teltonika FMB920 یک ردیاب کوچک و هوشمند است که از عملکرد بلوتوث نیز پشتیبانی می کند و دارای آنتن GNSS و GSM و باتری پشتیبان می باشد که در صورت قطع شدن سیم های برق ردیاب یا قطع شدن باتری خودرو و غیره ابتدا به شما هشدار می دهد 24 ساعت این مدل جمع و جور است. ، قابل اعتماد، دقیق و بادوام. تمام رابط های موجود در آن برای ردیابی دقیق کافی است. برنامه قدرتمند آن می تواند هنگام استارت زدن ماشین به شما هشدار دهد، در را باز کند و ماشین را از راه دور از طریق برنامه خاموش کند. بطور کلی دستگاه ردیاب خودرو Teletonica FMB920 این می تواند کاملاً با هر ناوگانی سازگار شود و یک انتخاب عالی برای مدیریت مسیر و ردیابی انواع وسایل نقلیه است.

بخوانید  تاریخ انتشار Frostpunk 2 در تریلر جدید اعلام شد

انواع هشدارهایی که ردیاب به ما می دهد

  1. هشدار اثر: اگر به هر دلیلی خودروی شما با هر جسمی برخورد کرد، ردیاب برای شما اخطار یا پیامک ارسال می کند تا از تصادف مطلع شوید و همچنین بتوانید خودتان حساسیت ضربه را تنظیم کنید.
  2. هشدار نسبت به حرکت و کار با وسیله نقلیه: اگر سارقان بخواهند ماشین شما را روشن کنند و بخواهند ماشین شما را بدزدند، ردیاب ماشین این عمل را تشخیص داده و برای شما اخطاری ارسال می کند. این ویژگی ردیابی به شما این امکان را می دهد که سریعا اقدامات لازم را برای جلوگیری از سرقت و به نوعی دزدیده شدن ماشین شما انجام دهید.
  3. هشدار قطع برق خارجی و قطع برق خودرو: در شرایطی ناگهانی ممکن است برق خودروی شما قطع شود یا باتری خودروی شما به سرقت برود، اما ردیاب قابلیت تشخیص این مشکل را به شما اطلاع می دهد تا در صورت لزوم اقدامات لازم را انجام دهید.
  4. هشدار باز شدن درب خودرو: ردیاب خودرو هوشمند بوده و قابلیت تشخیص باز بودن قفل خودرو را دارد. اگر درب ماشین باز شود، ردیاب برای شما هشدار ارسال می کند. این ویژگی در حفظ ایمنی خودرو بسیار مهم است.
  5. هشدار در مورد عبور از محدوده جغرافیایی مجاز: ردیاب ها به ویژگی موقعیت جغرافیایی مجهز هستند. هنگام نصب دستگاه ردیاب بر روی خودرو می توانید محدوده جغرافیایی مجاز حرکت را مشخص کنید تا در صورت خروج راننده خودرو از این منطقه هشداری برای شما ارسال شود. این ویژگی در مواقعی که خودرو به سرقت می رود نیز مفید است.
  6. هشدار هنگام تجاوز از حد مجاز سرعت: دستگاه ردیاب علاوه بر هشدار تجاوز از حد مجاز، قابلیت ارسال هشدار تجاوز از سرعت مجاز را نیز دارد. می توانید برای ردیاب محدودیت سرعت تعیین کنید و در صورت تخطی راننده خودرو از محدودیت سرعت، پیامک هشدار برای شما ارسال می شود.
بخوانید  تام کروز پس از دیدن فلش عاشق این فیلم شد

دستگاه ردیاب ایرانی بخریم یا خارجی؟

ردیاب هایی که در ایران مونتاژ می شوند ممکن است بعد از مدتی از کار بیفتند یا حتی در حین نصب به راحتی آنها را برگردانیم و ردیاب دیگری دریافت کنیم یا حتی پول خود را پس بگیریم. باید بگویم درست است که ممکن است با شکست مواجه شویم، اما پشتیبانی ردیاب های ایرانی آنقدر قوی است که مشکل را کاملاً پوشش می دهند، اما از طرفی ردیاب های خارجی پشتیبانی نسبتا ضعیف تری دارند، اما هیچ شکستی وجود ندارد. و به جرأت می توانم بگویم که ردیاب های خارجی از جمله The Teletonica fmb920 جزو بادوام ترین ردیاب های موجود در بازار امروزی هستند و می توان برای تمام عمر از آنها استفاده کرد.

آگاهی: تمامی سازمان های دولتی و خصوصی از ردیاب Teletonica fmb920 در خودروها و موتورسیکلت های خود استفاده کرده اند که از آن جمله می توان به سازمان خاتم سپاه، سازمان آب و فاضلاب، سایپا و … اشاره کرد.

اخرین حرف

اگر می خواهید خیال خود را از بابت ایمنی خودرو و موتور سیکلت خود راحت کنید و همچنین از یکسری امکانات کاربردی بهره مند شوید، بدون شک از Red Finder بهترین، ایمن و تخصصی فروشنده انواع سیستم های امنیتی در ایران استفاده کنید. ایران.

این مقاله فقط برای اهداف تبلیغاتی است و یک گیمر هیچ گونه مسئولیتی در رابطه با آن نمی پذیرد.

منبع

تحریریه مجله بازی یک گیمر