بازی Stellar Blade دارای حالت های گرافیکی مختلفی است

مدیر فنی Stellar Blade تایید کرد که سه حالت گرافیکی در این اثر وجود دارد.

از آنجایی که سونی امسال کار زیادی منتشر نکرده است، Stellar Blade یک بازی بسیار مهم برای این شرکت خواهد بود. این بازی نقش آفرینی اکشن ماجراجویی تا کنون نمایش های جالبی به خصوص در رویداد اخیر State of Play داشته است. اکنون اطلاعاتی در مورد حالت های گرافیکی بازی منتشر شده است.

دونگ جی لی، مدیر فنی Stellar Blade و Studio Sبلند کن او در مصاحبه با وب سایت آلمانی Play3 وجود سه حالت گرافیکی را تایید کرد. این حالت ها شامل حالت Performance برای گیم پلی فوق العاده روان است این فریم ریت 60، حالت رزولوشن که در آن می توانید از بازی در 4K لذت ببرید و حالت متعادلی که نشان دهنده تعادل بین دو حالت قبلی است، ارائه می دهد.

حالت متعادل احتمالا وضوح پویا و نرخ فریم هدفمند 60 فریم بر ثانیه را ارائه می دهد، اما باید منتظر جزئیات بیشتر باشیم. لی همچنین تایید کرد که بازی از بازخورد لمسی و تریگرهای تطبیقی ​​استفاده خواهد کرد که در حالت تیراندازی سوم شخص مورد استفاده قرار خواهند گرفت. تاچ پد این کلاس نیز استفاده می شود. با این حال، استفاده از آن هنوز ناشناخته است.

Stellar Blade در تاریخ 7 می 1403 (26 آوریل 2024) برای پلی استیشن 5 منتشر خواهد شد. این بازی هفتاد دلار قیمت دارد و دارای رده سنی ESRB 17 برای خشونت، عصبانیت و لحظات اغوا کننده است.

تحریریه مجله بازی یک گیمر
بخوانید  تریلر جدید بازی Alan Wake 2 با محوریت تحسین منتقدان منتشر شد