بازی Final Fantasy 6 Remake زمان زیادی برای توسعه نیاز دارد


طبق ادعای سازنده بازی Final Fantasy 7 Remake، توسعه نسخه بازسازی شده Final Fantasy 6 پروژه دشواری است و زمان مورد نیاز تقریباً دو برابر FF7 خواهد بود.

اگر از علاقه مندان به بازی های نقش آفرینی هستید، احتمالا با سری قدیمی و محبوب Final Fantasy آشنا هستید. یکی از محبوب ترین نسخه های این سری بازی Final Fantasy 6 است که اولین بار در سال 1994 برای کنسول SNES و پنج سال بعد برای پلی استیشن منتشر شد. سال گذشته هیروهیرو ساکاگوچیخالق بازی Final Fantasy در مصاحبه ای اعلام کرد که قصد دارد این بازی را بازسازی کند فاینال فانتزی 6 می تواند فرآیند بسیار دشواری باشد. چرا که تبدیل یک اثر دو بعدی به یک بازی سه بعدی چالش های زیادی خواهد داشت.

اکنون در جدیدترین اخبار بازی، اخیراً یوشینوری کیتاسهتوسعه‌دهنده بازی Final Fantasy 7 Remake به درخواست‌ها و علاقه شدید به ساخت نسخه بازسازی شده Final Fantasy 6 پاسخ داد. طبق گفته Kitase، حدود 10 سال طول کشید تا نسخه بازسازی شده Final Fantasy 7 ساخته شود، در حالی که اگر مدیران Square Enix تصمیم گرفتند برای تولید نسخه بازسازی شده Final Fantasy 6، حدود دو برابر بیشتر طول می کشد. Yoshinori Kitase دلیل آن را اندازه و تعداد شخصیت های Final Fantasy 6 در مقایسه با FF7 عنوان کرد.

احتمالاً می‌دانید که حدود دو سال پیش، بازی Final Fantasy Pixel Remaster که شامل نسخه‌های اول تا پنجم سری Final Fantasy بود، روی پلتفرم‌های پلی‌استیشن ۴، رایانه‌های شخصی و نینتندو سوییچ در دسترس علاقه‌مندان قرار گرفت.

حال باید منتظر ماند و دید که آیا مسئولین استودیو اسکوئر انیکس شروع به توسعه نسخه بازسازی شده فاینال فانتزی 6 خواهند کرد یا این پروژه دشوار رنگ واقعیت را نخواهد دید؟ اگر از طرفداران این سریال هستید، نظرات و پیش بینی های خود را با ما در میان بگذارید.

بخوانید  عبور فروش پلی استیشن 5 در ژاپن از مرز دو میلیون واحد
تحریریه مجله بازی یک گیمر