بازی های 70 دلاری منقرض خواهند شد

مدیرعامل استودیو Cyber ​​Interactive معتقد است که بازی های 70 دلاری بعید به نظر می رسد که پایدار باشند و احتمالاً در نهایت ناپدید خواهند شد.

متیو کارش، مدیرعامل استودیوی Cyber ​​Interactive Studios در مصاحبه جدید خود درباره بازی های AAA و 70 دلار در افق صنعت بازی اظهار نظر می کند. سیبر، اخیراً از گروه Embracer توسعه دهندگان، اتصال را قطع کنید Nimble همچنین دارای جهان های غول پیکر و سه بعدی در زیرژانر خود است و بین یک تیم مستقل و یک ناشر AAA قرار دارد. به عنوان مثال، او از Helldivers 2 به عنوان نوعی از بازی های “میانگین بازار” نام می برد که مشتاق است در آینده از آن الگوبرداری کند.

Karesh معتقد است که با حرکت توسعه دهندگان برای کاهش هزینه ها و خطرات در بازار سخت بازی های AAA، بازی های 70 دلاری فراموش خواهند شد. او در بخشی از سخنان خود می گوید: «من فکر می کنم با گران شدن هزینه ساخت اسباب بازی، بحث برخی از کارهایی که تا 70 دلار قیمت دارند، مانند پرنده دودو، منقرض می شوند، به نظر من این کار قابل دوام نیست. مثلاً ، ما هیپ و هیجان بزرگی را که بازی شاهد آن بود را به یاد می آوریم.» Cyberpunk وجود داشت.

البته به نظر من این بازی در مجموع عملکرد خوبی داشت، اما زمانی که انتظارات بسیار بالاست و هزینه زیادی برای ساخت آن صرف می شود، می تواند برای سازنده خطرناک باشد. اگر شکست بخورم چه؟ یا مثلا یادمان می آید چند سال پیش چه اتفاقی برای یوبی سافت افتاد، تقریباً همه بازی هایش از سالی که برنامه ریزی شده بودند به تعویق افتاد و به زمان دیگری موکول شد. بازیابی شرایط شرکت پس از چنین اتفاقاتی دشوار است.

بخوانید  Batman: Arkham Shadow معرفی شد که به طور انحصاری در Meta Quest 3 در دسترس است

متیو کارش، مدیر عامل سایبر اینتراکتیو

نظرات مختلفی در مورد برچسب قیمت 70 دلاری برخی از بازی های ویدیویی وجود دارد. به عنوان مثال، برخی از بزرگترین شرکت ها در صنعت بازی، به عنوان مثال سگا اعلام کرد که افزایش قیمت برخی از بازی‌هایی که هزینه‌های تولید را افزایش داده‌اند را بررسی خواهد کرد. طبیعتا ناشرینی که در گذشته قیمت بازی های خود را افزایش داده اند با واکنش های گسترده ای مواجه شده اند. با این حال، در حال حاضر تعداد کمی از شرکت ها وجود دارند که بازی های بزرگ و اصلی خود را با قیمت 60 دلار روی کنسول های نسل نهم می فروشند.

به عنوان مثال، کپکام اعلام کرده است که احتمالا در آینده بازی های بیشتری را با این قیمت عرضه خواهد کرد. کارش اخیراً به بازسازی Star Wars: Knights of the Old Republic اشاره کرد و اعلام کرد که این پروژه هنوز زنده و سالم است. اما زمان انتشار بازی هنوز مشخص نیست.

در نهایت نظرات خود را در این مورد با یک گیمر و سایر کاربران در میان بگذارید.

تحریریه مجله بازی یک گیمر