بازی های رایگان پلی استیشن پلاس برای ژانویه 2024 فاش شد


سونی اعلام کرد بازی‌های رایگان PlayStation Plus Essential برای ژانویه 2024، به شما این فرصت را می دهد که با موش های صمیمی بازی کنید، در غرب وحشی ماوراءطبیعی ویرانی ایجاد کنید و در سال جدید تغییر شکل دهید. A Plague Tale: Requiem در صدر لیست بازی های رایگان سال 2024 قرار دارد و پس از آن Evil West و Nobody Saves the World قرار دارند. هر سه بازی ها در روز سه شنبه 2 ژانویه برای دانلود در دسترس خواهند بودبرای مشترکین پلی استیشن پلاس در سطوح Essential، Extra و Premium.

A Plague Tale: Requiem دنباله ای بر داستان شگفت آور و اغلب منزجر کننده A Plague Tale: Innocence است که دختر جوانی به نام آمیکا و برادر کوچکترش هوگو را دنبال می کند که از دست سربازان در سراسر حومه فرانسه در دهه 1300 فرار می کنند. بچه ها به سرعت کشف می کنند. آنها همچنین باید از هزاران موش طاعون که در سرتاسر زمین ازدحام می‌کنند دوری کنند، اگرچه موش‌ها می‌توانند ابزار مفیدی باشند اگر بتوانید فرصت را برای آنها فراهم کنید تا تعقیب‌کنندگان بدبخت خود را بخورند.

شرحی ارائه نشده است

Requiem داستان را شش ماه پس از پایان Innocence شروع می کند و وحشت آمیکا و هوگو را ادامه می دهد زیرا آنها خود را درگیر دسیسه های قرون وسطایی و فراطبیعی می یابند. و موش‌های بیشتری هم وجود دارند: جایی که بازی اول می‌توانست حدود 5000 موش را به طور همزمان روی صفحه نمایش دهد، دنباله آن تعداد موش‌ها را به 300000 می‌رساند. وقتی نوبت به گیم‌پلی می‌رسد،» ریچارد ویکلینگ در نقد GameSpot درباره Requiem نوشت. بازی‌های مخفی‌کاری بهتری وجود دارد، اما فضای منحصر به فرد، داستان‌سرایی تند و ترسناک آن باعث شده است که فرانسه قرن چهاردهمی ارزش بازگشت به آن را داشته باشد.»

بخوانید  قرارداد ده ساله مایکروسافت با پلی استیشن فقط شامل Call of Duty می شود

Evil West همچنین یک لنز ماوراء طبیعی را به یک بازی اکشن دوره می آورد. تیراندازی سوم شخص شما را در مقابل یک غرب وحشی مملو از خون آشام قرار می دهد و تیراندازی های اهرمی و شش تیراندازی معمولی شما را با سلاح های سبک استیمپانک و چند پنجه فلزی بسیار بد ترکیب می کند. این توسط توسعه دهنده Flying Wild Hog، که بیشتر برای بازی های Hard Reset و Shadow Warrior شناخته شده است، ارائه شده است.

در نهایت، هیچ کس دنیا را نجات نمی دهد، که به شما قدرت های جادویی در یک اکشن-RPG خنده دار کارتونی و اغلب از بالا به پایین می دهد. پس از گرفتن تصادفی چوب جادویی متعلق به یک جادوگر، توانایی تبدیل شخصیت خسته کننده و انعطاف پذیر، Nobody، را به اشکال مختلف از جمله عناصر فانتزی مانند تیراندازی دزد و گزینه های غریبه مانند ربات به دست می آورید. . استفاده از فرم مناسب برای این کار هم برای مبارزه و هم برای حل پازل ضروری است، زیرا در سیاه چال هایی که به صورت رویه ای تولید شده اند حرکت می کنید و سعی می کنید نفرین را از زمین بردارید. استیو واتس در بررسی GameSpot از هیچ‌کس دنیا را نجات نمی‌دهد، آن را «یک RPG اکشن بسیار متقاعدکننده با ایده‌های خلاقانه‌ای که همگی برای سرگرمی بدون اصطکاک در کنار هم قرار می‌گیرند» نامید.

اگر قبلاً این کار را نکرده‌اید، هنوز چند روز فرصت دارید تا بازی‌های ماه دسامبر PlayStation Plus Essential (Powerwash Simulator، Sable و Lego 2K Drive) را درخواست کنید.

بخوانید  نقد فیلم شیطانی (مالوم). اداره پلیس لعنتی

بازی های رایگان پلی استیشن پلاس برای ژانویه 2024

از 2 ژانویه تا 5 فوریه در دسترس است

  • A Plague Tale: Requiem
  • غرب شیطانی
  • هیچ کس دنیا را نجات نمی دهد
تحریریه مجله بازی یک گیمر