بازی مشارکتی پرشور Helldivers 2 و آتش دوستانه تصادفی آن را به یک تیرانداز سرگرم کننده تبدیل کرده است.



بیشتر Helldivers II بر اساس فرمول نسخه قبلی خود در سال 2015 ساخته شده است. شما به عنوان سربازان معمولی بازی می کنید که بر روی سیارات تولید شده طبق رویه فرود می آیند و برای دفاع از دموکراسی دیستوپیایی که Super Earth است می جنگند. آتش دوستانه همیشه فعال است: بین این تهدیدات بیگانه و تهدیدات بیگانه خطرناکی که با آن روبرو هستید، بارها خواهید مرد و شما را به عنوان یک سرباز جدید آماده برای دادن جان خود در راه هدف، دوباره به میدان جنگ اعزام خواهید کرد. Helldivers II احساس می کند که در نقش یک شخصیت در چیزی مانند Alien یا Starship Troopers بازی می کنید. و نه شخصیت های قهرمان بدجنس که از شانس های غیرممکن جان سالم به در می برند و روز را نجات می دهند – شما شخصیت های پس زمینه ای هستید که تکه تکه می شوند.

تغییر بزرگ بین Helldivers II و بازی اول، دیدگاه است. در حالی که Helldivers اصلی یک تیرانداز از بالا به پایین بود، دنباله آن یک تیراندازی سوم شخص بالای شانه است (با قابلیت تغییر به اول شخص در حالی که مناظر پایین را نشانه می‌گیرید). این امر تأکید بیشتری بر اکشن و تخریب مضحک دارد: جنبه‌هایی که بازی اول قطعاً داشت، اما با توانایی دیدن آسان همه متحدان و دشمنان شما در هر زمان معین، تعدیل شده بود. این احساس رفاقت به گیم پلی دقیقه به دقیقه نیز ترجمه می شود. بازیکنی که راکت حمل می‌کند می‌تواند آن‌ها را در پرتابگر متحد بارگیری کند و برای مثال، در طول فرآیند بارگیری مجدد به طور معمول طولانی، در زمان قابل توجهی صرفه‌جویی کند. من واقعاً چنین مکانیک هایی را دوست دارم: آنها ظاهر بیشتری از کار گروهی را به ماموریتی فراتر از محدوده تیراندازی گروهی به سمت یک دشمن اضافه می کنند.

بخوانید  ما بالاخره به لطف کنفرانس Blizzard GDC، شماره اشتراک WoW را می دانیم

Helldivers II قرار است در تاریخ 8 فوریه برای PS5 و PC عرضه شود. برای به‌روز ماندن در مورد Helldivers II و بازی‌های تیراندازی بسیار زیادی که در سال 2024 به رایانه‌های شخصی و کنسول‌ها می‌آیند، حتماً در GameSpot مشترک شوید.

تحریریه مجله بازی یک گیمر