فصل دوم سریال چهارشنبه با پخش فاصله زیادی دارد


Deadline گزارش داد که طرفداران نباید تا چهارشنبه منتظر بمانند و Stranger Things در سال 2024 بازخواهند گشت.

در میان آخرین اخبار سینما و تلویزیون، متوجه شدیم که ظاهرا نباید تا سال 2025 برای بازگشت برخی از محبوب ترین آثار شبکه نتفلیکس مانند سریال چهارشنبه و سریال Stranger Things منتظر ماند.

ددلاین گزارش داد که فصل دوم «چهارشنبه» به دلیل عواقب منفی اعتصاب انجمن نویسندگان آمریکا (WGA) و انجمن بازیگران سینما و فدراسیون هنرمندان تلویزیون و رادیو آمریکا (SAG-AFTRA) پخش نخواهد شد. 2024. فیلمبرداری درام ترسناک با بازی جنا اورتگا در ماه آوریل در ایرلند آغاز خواهد شد.

تولید فصل پنجم Stranger Things که آخرین فصل این سریال خواهد بود از ژانویه 2024 آغاز شد. فصل پنجم سریال Strange Things امسال به پایان می رسد و هنوز سه سال فاصله بین فصل های نمایش وجود دارد. .

از دیگر آثاری که بعید به نظر می رسد در سال 2024 برگردند می توان به سریال های ماگنولیاهای شیرین، جینی و جورجیا و رودخانه ویرجین اشاره کرد.اگرچه این سه سریال درام عاشقانه نیازی به مراحل پس از تولید گسترده ندارند، اما عوامل دیگری مانند آب و هوا در این میان نقش خواهد داشت.

احتمالاً طرفداران امسال نباید انتظار One Piece، The Lincoln Lawyer، The Watcher، XO، Kitty و The Recruit را داشته باشند.

اگرچه بسیاری از آثار پرطرفدار به سال 2024 نخواهند رسید، اما همچنان می توان منتظر اکران سریال های نتفلیکس Squid Game، Bridgerton، The Night Agent، Cobra Kai، Emily In Paris و The Diplomat بود.

تحریریه مجله بازی یک گیمر
بخوانید  انتشار تریلر جدید انیمه Chainsaw Man | اعلام ماه پخش