بازی تخته ای هیلو ساخته شده است


استودیو 343 Industries با همکاری Mantic Games در حال ساخت یک بازی رومیزی بر اساس سری Halo است.

طبق اطلاعات منتشر شده، استودیو 343 Industries با همکاری Mantic Games در حال کار بر روی یک بازی رومیزی بر اساس دنیای هیلو است که در سپتامبر 2024 منتشر خواهد شد. دیگر. دیگران بازی تخته‌ای هیلو به‌عنوان یک تجربه بازی رزمی مبتنی بر تیم طراحی شده است.

Mentic Games پیش از این آثاری مانند Kings of War، Armanda، Deadzone و Hellboy: The Board Game را خلق کرده بود و اکنون با ساخت بازی تخته Halo وارد دنیای علمی تخیلی شده است. ژان آمیمدیر محصول هیلو و ایکس باکس با نگاهی مثبت به این بازی رومیزی اعلام کرد:

“ما بسیار هیجان زده هستیم که بازی رومیزی Halo را در سال 2024 با همکاری Mantic Games Group برای طرفداران ارائه کنیم. Mentic Games در ساخت بازی های رومیزی مهارت دارد و این مهارت به راحتی در کیفیت کار آنها قابل مشاهده است.” من در مورد علاقه آنها هیجان زده هستم. برای اینکه هیلو را به یک بازی رومیزی واقعی تبدیل کنید.”

بازی تعاونی Halo Infinite

طی گزارشی، اعلام شد که پیش نمایش بازی تخته ای هیلو در مارس 2024 در دسترس عموم قرار خواهد گرفت. این خبر حاکی از فاصله زمانی کوتاهی تا رونمایی از مجسمه های مینیاتوری بازی است که پایه آن را مشخص می کنند. پس از انتشار آثاری مانند Baldur's Gate 3 که دنیای سیاه چال ها و اژدها را زنده کرد، اخیرا بازی های رومیزی توجه بسیاری از طرفداران را به خود جلب کرده است.

بخوانید  نمایش افتتاحیه Dead Space Remake با ویدیوی گیم پلی جدید منتشر شد

سرپرست گروه Mantic Games نیز در اظهاراتی مثبت نظر خود را در مورد ساخت بازی رومیزی Halo به شرح زیر بیان کرد:

“ما بسیار هیجان زده هستیم که با استودیو 343 Industries همکاری کنیم تا بازی تخته Halo را بسازیم و آن را به جهان معرفی کنیم. مبارزه برای بیرون آوردن اسپارت ها از سنگر در این بازی تخته یک تجربه ویژه برای بازیکنان خواهد بود. این بازی رومیزی یک بازی است. تجربه هیجان انگیز و رقابتی ایجاد شده توسط گروهی از مجسمه سازان، هنرمندان و طراحان خلاق.

تحریریه مجله بازی یک گیمر