بازی بعدی Ori Dev، No Rest For The Wicked، این هفته ارائه خواهد شد

استودیوی Moon، توسعه‌دهنده Ori و Blind Forest و Private Division ناشر، نمایشگاهی را معرفی کرده‌اند که نوید نگاهی عمیق به بازی بعدی Moon، No Rest for the Wicked را می‌دهد. Wicked Inside Showcase، همانطور که به آن گفته می شود، در روز جمعه، 1 مارس ساعت 9 صبح به وقت PT / 12 بعد از ظهر به وقت شرقی برگزار می شود.

این رویداد در توییچ و یوتیوب پخش خواهد شد و GameSpot نیز به صورت مشترک پخش می شود. برای افرادی که در Twitch تماشا می‌کنند، کسانی که حداقل 60 دقیقه بین 1 تا 4 مارس تماشا می‌کنند، می‌توانند شکلک حرکتی «رقص»، 2 اخگر افتاده، یک تکه سلاح و یک قطعه زره را دریافت کنند.

در حال پخش: No Rest for the Wicked – تریلر رسمی

انتظار می رود No Rest for the Wicked در سه ماهه اول مالی 2025 Take-Two که بین آوریل تا ژوئن 2024 است، با دسترسی زودهنگام بر روی رایانه شخصی از طریق Steam عرضه شود. نسخه کامل برای رایانه های شخصی، PS5 و Xbox Series X|S برای تاریخ برنامه ریزی شده است. چند وقت بعد.

No Rest for the Wicked در The Game Awards در سال 2023 اعلام شد. داستان در یک پادشاهی تخیلی در سال 841 اتفاق می‌افتد، جایی که مرگ اخیر یک پادشاه باعث ایجاد یک کشمکش بی‌نظم برای جانشینی می‌شود.

در این زمینه، یک بیماری همه گیر به جزیره ساکرا می رسد و شما را وادار می کند تا برای شکست دادن جانوران آنجا اسلحه به دست بگیرید و پادشاهی مهاجم را دفع کنید. Moon نوید مبارزات مبتنی بر لمسی را می دهد که بر مهارت و زمان بندی تأکید می کند، و همچنین چند نفره برای حداکثر چهار بازیکن در Co-op آنلاین.

آخرین انتشار استودیو مون، Ori and the Will of the Wisps در سال 2020 بود.

تحریریه مجله بازی یک گیمر