بازی آرکید لوکس Fast & The Furious از Arcade1Up

کابین Arcade1Up که دارای بازی‌های آرکید The Fast & The Furious و The Fast & The Furious Tokyo Drift است، دارای فرمان لرزشی، پدال‌های گاز و ترمز و یک شیفتر چهار سرعته است. مانند کابینت های لوکس دیگر، این کابینت نیز از طراحی بدون رایزر بهره می برد تا نسخه آرکید اصلی را با دقت بیشتری تکرار کند. مانند آن دسته از سیستم‌های Deluxe، این دستگاه همچنین دارای صفحه نمایش 17 اینچی با مارک BOE، خیمه‌ای روشن و ماکت کیف سکه‌ای با قالب پلاستیکی است.

این زیرزمین سرگرم کننده به نظر می رسد.
این زیرزمین سرگرم کننده به نظر می رسد.

آماده رفتن سریع، آماده شدن برای خشمگین شدن، و آماده شدن برای…چهار شدن؟ Arcade1Up The Fast & The Furious Deluxe Arcade Cabinet را معرفی کرده است، یک سیستم مسابقه آرکید خانگی که می تواند با حداکثر سه کابینت دیگر برای یک تجربه مسابقه ای رقابتی واقعی متصل شود.

بازی آرکید لوکس Arcade1Up The Fast & The Furious در تاریخ 5 می با قیمت 600 دلار در دسترس خواهد بود و می تواند پیش‌سفارش شده در Best Buy now . این سومین کابینه در حال اجرا این شرکت، پس از Out Run و Ridge Racer است.

با این حال، جالب ترین ویژگی، قابلیت پیوند سیستم است. اگر می خواهید بازی مسابقه ای خود را در خانه داشته باشید، می توانید تا چهار ماشین را از طریق شبکه محلی خود به یکدیگر متصل کرده و با دوستان خود مسابقه دهید. همچنین تابلوهای امتیازات آنلاین برای مقایسه زمان خود با کسانی که نمی توانند حضوری به آن برسند وجود دارد.

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.

بخوانید  تاریخ انتشار TopSpin 2K25 با انتشار تریلر جدیدی مشخص شد

تحریریه مجله بازی یک گیمر