بازیگر نقش زولتان در فصل چهارم سریال The Witcher معرفی شد

بازیگران برای فصل 4 سریال The Witcher از نتفلیکس با اضافه شدن دنی وودبرن، شارلتو کوپلی و جیمز پیورفوی گسترش یافته اند.

از جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون با خبر شدیم دنی وودبرن، شارلوت کوپلی و جیمز پیورفوی آنها به فصل چهارم The Witcher در نتفلیکس پیوستند. همانطور که توسط Variety گزارش شده است، دنی وودبرن نقش Zoltan Chevy، کوتوله دوست‌داشتنی سریال را بازی خواهد کرد. در حالی که شارلتو کوپلی نقش یک شکارچی جایزه به نام لئو بونهارت را بازی می کند، جیمز پورفوی به عنوان مشاور دادگاه و جاسوسی به نام استفان اسکیلن ظاهر می شود.

بازیگران جدید فصل 4 سریال The Witcher

نوشته شده توسط Witcher Books آندری ساپکوفسکی داستانی حماسی در مورد سرنوشت را روایت می کند. در این سریال، یک شکارچی هیولا تنها به نام گرالت از ریویا سعی می کند جای خود را در دنیایی بیابد که مردم آن اغلب بدتر از حیوانات هستند، اما زمانی که سرنوشت گرالت را به یک جادوگر قدرتمند و یک شاهزاده خانم جوان تبدیل می کند که توسط یک راز خطرناک رانده می شود. باید راه خود را با هم در یک قاره پیدا کنند… بسیار ناپایدار.

لورن اشمیت هیسریچ او به عنوان تهیه کننده اجرایی و کارگردان سریال The Witcher فعالیت می کند. تومک باگینسکی و جارک ساگو از Platage Image، جیسون براون و شان دانیل شان دنیل نیز از دیگر تهیه کنندگان اجرایی این سریال است. لیام همسورث در عوض بعد از فصل سوم هنری کاول پوشیدن ردای گرالت از ریویا. فریا آلن همانطور که خواهید دید، آنیا چالاترا در نقش ینفر و جوی بیتی در نقش جسکیر از دیگر بازیگران سریال هستند.

بخوانید  در اینجا نوع فیلم‌هایی است که نتفلیکس می‌خواهد در آینده روی آن‌ها تمرکز کند

تحریریه مجله بازی یک گیمر