بازیگران Super Mario Bros. در یک ویژگی جدید انتشار در خانه، قدرت قارچ ها را بشکنید



اگر فیلم Super Mario Bros را دیده اید. وقتی این فیلم به سینماها می‌آید، می‌دانید که قدرت‌های ماریو بسیار بیشتر از قارچ قرمز نمادینی است که او را از یک پسر کوچک به یک لوله‌کش بزرگ (نوعی) تبدیل می‌کند. حالا گروه بازیگران فیلم جلو رفته اند و برخی از خوبی های دیگر ماریو را شکسته اند، از جمله یک قارچ بسیار خاص که خنده های زیادی را به همراه دارد. می‌توانید کلیپ اختصاصی نسخه خانگی Super Mario Bros را ببینید. زیر

در حالی که هلو (آنیا تیلور جوی) همه چیز را در مورد قدرت بالا می داند، ماریو (کریس پرت) چیزهای زیادی برای یادگیری در فیلم دارد. در ظاهر، فقط باید بلوک های علامت سوال را بزنید و هر چیزی را که به شما می دهند را بگیرید. با این حال، همانطور که رهبر داستان، Ed Skudder توضیح می‌دهد، همه قدرت‌ها آن‌هایی نیستند که شما بخواهید به آن‌ها دست پیدا کنید.

Lecture en cours: Super Mario Bros. Movie – Derrière les power-ups spectaculaires

او می گوید: «قارچ آبی شما را کوچک می کند. آنچه در ادامه می‌آید مجموعه‌ای از کلیپ‌هایی است که ماریو کوچولو توسط کینگ کونگ (ست روگن) کتک خورده است. در حالی که چارلی دی به شوخی اعتراف می کند که اگر قارچ او را بزرگتر کند، می خورد، این موضوع در مورد قارچ فازی در حال کوچک شدن صدق نمی کند.

با این حال، هنوز هم خنده دار است که ببینیم ماهی بیرون از آب با محیط مضحک خود و فیلم Super Mario Bros خو می گیرد. تفاوتی ندارد او به تیلور جوی گفت: «ماریو به تازگی یاد گرفته است که چگونه از تمام قدرت‌ها استفاده کند. “خیلی خنده دار است.”

فیلم Super Mario Bros. در حال حاضر بر روی 4K، Blu-ray و DVD و همچنین اجاره و خرید دیجیتال موجود است.

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.

تحریریه مجله بازی یک گیمر