بازی‌های Call of Duty احتمالا به زودی برای Game Pass عرضه خواهند شد

به نظر می رسد که مایکروسافت در نهایت قصد دارد بازی های قدیمی از سری Call of Duty را به Game Pass اضافه کند.

ورود سری Call of Duty به Game Pass یکی از هیجان انگیزترین قسمت های خرید Activision Blizzard توسط مایکروسافت بود. برای مصرف کنندگان، این به معنای دسترسی فوری به بیش از بیست بازی از این مجموعه محبوب از طریق اشتراک ماهانه است.

در حالی که انتظار می رود آخرین بازی Call of Duty که در سال 2024 منتشر می شود، از زمان عرضه در Game Pass در دسترس باشد، مایکروسافت هنوز بازی های قدیمی این سری را به Game Pass اضافه نکرده است. حال به گفته یکی از افشاگران، به نظر می رسد که انتظار برای این بازی ها به زودی به پایان برسد و احتمالا در ماه ژوئن شاهد اعلام رسمی اضافه شدن آن ها باشیم.

طبق گزارش Insider Gaming، بازی بعدی Call of Duty در رویداد ایکس باکس آینده معرفی خواهد شد. سایر منابع خبری نیز تایید کرده اند که این رویداد در 9 ژوئن که تاریخ انتشار بازی هایی مانند Indiana Jones و the Great Circle است، برگزار می شود. اعلام شده است. با این حال، طبق گفته Gaming Insider، مایکروسافت در مورد بازی‌های یکپارچهسازی با سیستمعامل در این رویداد اطلاعیه‌ای خواهد داد. همچنین دارای بازی Call of Duty خواهد بود.

از آنجایی که اخیراً عرضه‌های غافلگیرکننده به یک رویه رایج برای این غول بازی تبدیل شده است، این اعلامیه ممکن است با اضافه شدن فوری این بازی‌ها به سرویس Game Pass همراه باشد. تقریباً 6 ماه از اضافه شدن Activision Blizzard به مایکروسافت می گذرد. بنابراین جای تعجب نخواهد بود که کار آماده سازی و اضافه شدن این مجموعه به Game Pass رو به اتمام باشد. او بازی می کند Diablo 4 به تازگی به Game Pass اضافه شده است.

بخوانید  حضور اشیای تزیینی با حال و هوای Prince of Persia در نسخه Deluxe Assassin's Creed Mirage

اگرچه منابع جزئیات بیشتری را فاش نکردند، اما افشای اطلاعات قبلی نشان داد که Call of Duty 2024 در طول جنگ خلیج فارس اتفاق می افتد. در این نسخه بالاخره بعد از سال 2020 شاهد بازگشت استودیو Triarc با یک بازی کاملا جدید خواهیم بود.

تحریریه مجله بازی یک گیمر