بازسازی Assassin's Creed IV Black Flag به واقعیت نزدیک می شود


گزارش‌های جدید نشان می‌دهند که بازسازی Assassin's Creed IV Black Flag می‌تواند شروع به توسعه کند.

گزارش‌های مربوط به بازسازی Assassin's Creed IV Black Flag برای اولین بار در ژوئن سال گذشته منتشر شد. اگرچه یوبی سافت به طور رسمی به توسعه این بازسازی اشاره نکرده است، اما به روز رسانی جدید در لینکدین نشان می دهد که یوبی سافت بازسازی نسخه چهارم Assassin's Creed را از سپتامبر سال گذشته آغاز کرده است.

Assassin's Creed IV Black Flag یکی از محبوب ترین نسخه های این سری است و طرفداران زیادی دارد. این بازی توانست مکانیک های اکتشافی و نبردهای دریایی را ارائه دهد و توانست داستانی شنیدنی از ماجراهای یک دزد دریایی محبوب را روایت کند. اکنون به نظر می رسد که یوبی سافت از سال گذشته شروع به بازیابی این نسخه کرده است.

بر اساس گزارش ها، توسعه دهندگان Skull and Bones و اعضای متخصص تیم Assassin's Creed در Ubisoft سنگاپور برای کار بر روی “پروژه Assassin's Creed نامعلوم” در سپتامبر سال گذشته انتخاب شدند. در گزارش سال گذشته ادعا شده بود که تیمی از یوبی سافت سنگاپور مسئولیت توسعه این بازی جدید را بر عهده خواهد داشت و حالا به نظر می رسد که این پروژه بازسازی Black Flag باشد. علاوه بر این، یکی از منابع داخلی یوبی سافت اشاره کرد که توسعه بازی معرفی نشده Assassin's Creed در سپتامبر 2023 آغاز خواهد شد.

این گزارش جدید با گزارش اولیه سال گذشته مطابقت دارد و توسعه پروژه احتمالاً چند ماه پس از شروع تحقیقات یوبی سافت آغاز شده است. در نهایت، به نظر می رسد این بازی معرفی نشده، بازسازی Assassin's Creed 4 Black Flag باشد که جزئیات آن سال گذشته فاش شد. یوبی سافت در گذشته بازسازی های مختلفی از جمله بازسازی Splinter Cell و Prince of Persia: Sands of Time را روشن کرده است. با این حال، اگر Assassin's Creed IV Black Flag واقعاً در حال بازسازی باشد، احتمالاً چند سال تا انتشار فاصله داریم.

بخوانید  پوستر فیلم پسران بد 4; کارآگاهان از دست پلیس فرار می کنند
تحریریه مجله بازی یک گیمر