این مجموعه جدید از مینیاتورهای Fallout را با شخصیت‌هایی از سری آینده آمازون بررسی کنید

مجموعه تلویزیونی جدید Amazon Prime Video Fallout در 11 آوریل پخش می شود و بر اساس تریلرهایی که تاکنون دیده ایم، این اقتباس ظاهر و لحن سریال محبوب RPG را به خود گرفته است. در انتظار سری جدید، تعداد زیادی کالای جدید Fallout در چند هفته آینده در دسترس خواهد بود، از جمله مجموعه جدیدی از فیگورهای Fallout The Series که در 19 آوریل منتشر می شود.

مجموعه مینیاتورهای سری Fallout
مجموعه مینیاتورهای سری Fallout

مجموعه مینیاتورهای جدید Fallout شامل چهار شخصیت از این سری است: لوسی از Vault 33، ماکسیموس، سرباز برادر فولاد استیل با زره‌های قدرتمند، شکارچی جایزه The Ghoul و سگ CX404. هر چهار فیگور رزین بدون مونتاژ و بدون رنگ ارائه می شوند. می توانید این مجموعه را با قیمت 35 دلار در آمازون پیش خرید کنید.

اگرچه مجموعه مینیاتورهای Fallout The Series را می‌توان در بازی رومیزی Fallout: Wasteland Warfare بازی کرد، اما به‌عنوان مجموعه‌ای مستقل برای طرفداران این سری یا سری بازی‌های ویدیویی نیز عالی عمل می‌کنند. با این حال، اگر می‌خواهید بازی استراتژی رومیزی را امتحان کنید، می‌توانید Fallout: Wasteland Warfare Starter Kit را با قیمت 108 دلار در آمازون خریداری کنید. این شامل 30 مجسمه و همچنین تمام قوانین و مواد مورد نیاز برای بازی با دوستان یا انفرادی است.

مجموعه استارتر Fallout: Wasteland Warfare
مجموعه استارتر Fallout: Wasteland Warfare

شما همچنین می توانید Wasteland Warfare را با بسط های متعدد گسترش دهید. چند افزونه جدید، از جمله رقم 23 دلاری Space Sentry و ربات 31 دلاری Starlight Theatre Staff، در 19 آوریل در کنار مجموعه شخصیت های تلویزیونی منتشر خواهند شد.

Fallout: بازی نقش آفرینیFallout: بازی نقش آفرینی
Fallout: بازی نقش آفرینی

Modiphius Entertainment، شرکت سازنده Wasteland Warfare، بازی رسمی نقش‌آفرینی رومیزی Fallout را نیز می‌سازد. شما می توانید دفترچه قوانین اصلی را با قیمت 49.47 دلار (55 دلار) و یک مجموعه اولیه که شامل یک کتاب قوانین ساده شده، یک ماجراجویی از پیش ساخته شده، برگه های شخصیت، شمارنده بازی و تاس با قیمت 28 دلار (معمولاً 34 دلار) است، انتخاب کنید. حتی می توانید برخی از مینی های Wasteland Warfare را با بازی نقش آفرینی Fallout در کمپین های پسا آخرالزمانی خود ترکیب کنید.

بخوانید  بهترین فیلم های کوسه محور | 20 اثر ترسناک + امتیاز IMDB

اینها تنها تعدادی از کالاهای متعدد Fallout هستند که در هفته‌های منتهی به اولین نمایش مجموعه تلویزیونی جدید عرضه می‌شوند. دیگر نسخه‌های قابل توجه شامل این مجموعه فیگور نسخه محدود با حضور Lucy، Maximus و The Ghoul از McFarlane Toys، و همچنین مجموعه جدید Fallout Anthology است که شامل تمام هفت بازی ویدیویی این سری به‌علاوه هزاران آیتم کلکسیونی است.


اگر می‌خواهید حتی بیشتر ماجراجویی‌های روی میز را در زمین‌های بایر شن و ماسه انجام دهید، Modiphius Entertainment همچنین دارای یک بازی Dune RPG است و می‌توانید مجموعه‌ای عظیم از کتاب‌های قوانین، بسط‌ها و ماژول‌های بازی را انتخاب کنید. کمپین بازی Dune RPG تنها با ۱۸ دلار در Humble Bundle از پیش تنظیم شده است. تا 21 مارس

تحریریه مجله بازی یک گیمر