اپراتور جدید BlackCell Call Of Duty را در فصل 1 در MW3 و Warzone ببینید.


به‌روزرسانی بزرگ و جدید فصل 1 Call of Duty، اولین فصل جدید از زمان عرضه Modern Warfare III در دسامبر، در 6 دسامبر آغاز می‌شود و مجموعه‌ای از محتوای جدید را به همراه دارد. این شامل آخرین بسته‌های DLC محبوب BlackCell Call of Duty می‌شود و اکنون ما بیشتر در مورد آن می‌دانیم.

باندل جدید 30 دلاری BlackCell با یک اپراتور جدید به نام Abolisher عرضه می شود و پوسته آن بسیار نرم است. در ویدیوی زیر می‌توانید Abolisher را در عمل مشاهده کنید.

در حال پخش: Modern Warfare III و Warzone | تریلر ارتقاء فصل 1 بلک سل Battle Pass

همه افرادی که DLC BlackCell را خریداری می کنند، Season 1 Battle Pass، از جمله دسترسی فوری به بخش BlackCell Pass را نیز دریافت می کنند. DLC BlackCell همچنین با طرح سلاح “Man o’ War” و ردیاب ها، حرکت پایانی “Flexed Upon”، پوسته خودرو “War Horse” و 1100 نقطه COD ارائه می شود.

DLC جدید BlackCell در تاریخ 6 دسامبر منتشر می شود
DLC جدید BlackCell در تاریخ 6 دسامبر منتشر می شود

در طول فصل 1، 16 جایزه اضافی مربوط به BlackCell، شامل 10 پوسته اپراتور جایگزین و شش طرح سلاح جایگزین، وجود خواهد داشت. افرادی که نسخه Modern Warfare III Vault Edition را پیش‌سفارش کرده‌اند، همه این موارد را بدون هزینه یا هزینه بیشتر دریافت می‌کنند.

DLC BlackCell همچنین از طریق Warzone در دسترس است زیرا هر دو بازی از یک فروشگاه و سیستم های پیشرفت مشترک استفاده می کنند.

فصل 1 همچنین نقشه های چند نفره هسته ای جدید، Santa buff و نقشه جدید Warzone، Urzikstan را معرفی می کند.

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد دریافت کند.

تحریریه مجله بازی یک گیمر