اولین تریلر مربوط به 3-Body Problem Netflix در CES 2024 شد، اکنون آن را تماشا کنید



نتفلیکس سرانجام در یک تریلر جدید نگاهی عمیق به سریال علمی تخیلی آینده خود، 3 Body Problem منتشر کرد. این نمایش برگرفته از سه گانه تحسین شده «یادآوری گذشته زمین» اثر لیو سیکسین، به بررسی عواقب بشریت در مواجهه با تهاجم قریب الوقوع بیگانگان می پردازد. این تریلر برای اولین بار در نمایشگاه Consumer Electronics در لاس وگاس به نمایش درآمد و نتفلیکس نیز آن را به صورت آنلاین در دسترس قرار داد.

الکساندر وو، یکی از خالقان این مجموعه، تعهد تیم را برای به تصویر کشیدن ماهیت رمان‌های Cixin روی صفحه برجسته کرد. وو گفت: “کاری که ما امیدواریم انجام دهیم این است که تجربه – اگر نه لزوماً جزئیات دقیق – از رمان را به صفحه نمایش منتقل کنیم.” Tudum.com از نتفلیکس. ما امیدواریم آنچه باقی مانده است، حس شگفتی و حس بزرگی و مقیاس است، جایی که مشکلات دیگر فقط مربوط به یک فرد یا حتی یک ملت نیست، بلکه مربوط به یک گونه کامل است.» تریلر زیر را ببینید.

نتفلیکس همچنین طرفداران را شگفت زده کرد راهنمای شخصیت، معرفی بازیگران نقش 3 مشکل بدن برای اولین بار. بازیگران این فیلم عبارتند از: Jovan Adepo، John Bradley، Rosalind Chao، Liam Cunningham، Eiza Gonzalez، Jess Hong، Marlo Kelly، Alex Sharp، Sea Shimooka، Zine Tseng، Saamer Usmani، Benedict Wong و Jonathan Pryce.

3 Body Problem همچنین نشان دهنده بازگشت دیوید بنیوف و دی بی وایس، مجریان سریال Game of Thrones به عرصه درام از زمان پایان سریال نمادین HBO آنها در سال 2019 است.

این سریال که در پس زمینه تصمیم محوری یک زن جوان در چین دهه 1960 می گذرد، نوید یک روایت جذاب را می دهد که فراتر از زمان و مکان است. در حالی که قوانین طبیعت در برابر چشمان بشر فرو می ریزد، گروهی از دانشمندان باهوش با یک کارآگاه غیر متعارف برای مقابله با تهدیدی بی سابقه در تاریخ بشر همکاری می کنند.

بخوانید  How To Increase Stamina In My Time At Sandrock

3 Body Problem قرار است در 21 مارس در نتفلیکس در سراسر جهان نمایش داده شود.

تحریریه مجله بازی یک گیمر