اولین تریلر جنگ داخلی کریستن دانست را در جنگ داخلی آمریکا نشان می دهد


کمپانی A24 اولین تریلر رسمی فیلم جنگ داخلی به کارگردانی الکس گارلند به همراه کریستن دانست در پایان تاریخ اکران این فیلم را اعلام کردند.

الکس گارلندکارگردان آثاری چون سریال های Ex Machina، Annihilation، Men and Devs، اخیرا جنگ داخلی را کارگردانی کرده و اکنون در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیوناولین تریلر این فیلم منتشر شد. A24 امروز اولین تریلر رسمی فیلم جنگ داخلی را منتشر کرد که طی آن شاهد هرج و مرج در آینده نزدیک در آمریکا هستیم. تریلر نشان می دهد که آمریکا پس از ورود به یک جنگ داخلی در حال نابودی است تا جایی که رئیس جمهور ایالات متحده دستور سه حمله هوایی به یک مکان را صادر می کند.

علاوه بر این، در پایان تریلر، مشخص شد که فیلم جنگ داخلی در تاریخ 26 آوریل 2024 (7 می 1403) در سینماها و سینماهای IMAX توسط A24 اکران خواهد شد. کریستن دانست، واگنر مورا، استیون مک کینلی هندرسون، کیلی اسپینی، کارل گلاسمن، سونویا میزونو، جونیکا تی گیبس و جس ماتنی از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم جنگ داخلی حضور دارند. در ادامه می‌توانید اولین تریلر فیلم جنگ داخلی را تماشا کنید:

دانلود از آپارات

الکس گارلند کارگردانی و نویسندگی فیلمنامه جنگ داخلی را بر عهده داشت. فیلم جنگ داخلی به عنوان یک اثر اکشن و حماسی در آینده نزدیک در آمریکا توصیف می شود. در طول داستان فیلم، رقابت برای رسیدن به کاخ سفید در آینده نزدیک در آمریکا آغاز شده است. گارلند قبلاً کار جدید خود را به عنوان یک فیلم جاده ای و فیلم جنگی با عناصر طنز که شبیه یک تیرانداز است توصیف کرده بود.

بخوانید  سخت افزار نسل بعدی Xbox Talks، کنسول/کنترل جدیدی را در این تعطیلات معرفی می کند
تحریریه مجله بازی یک گیمر