انیمه جدید تهیه کننده سابق استودیو گیبلی در نتفلیکس پخش می شود


نتفلیکس در حال توسعه چندین انیمه با همکاری استودیو گیبلی، تهیه کننده سابق انیمه است و اولین آن اعلام شده است.

در آخر اخبار سینما و تلویزیوننتفلیکس به دنبال گسترش بخش انیمه خود است. هالیوود ریپورتر گزارش داد که این سرویس استریم با استودیوی ژاپنی استودیو پونوک کار می کند که توسط تهیه کننده سابق استودیو جیبلی یوشیاکی نیشیمورا در سال 2015 تأسیس شد. او در ابتدا به عنوان کارگردان انیمیشن قلعه متحرک Howl شناخته می شد و بعداً انیمیشن The Tale of Princess را تهیه کرد. کاگویا و انیمه وقتی مارنی آنجا بود.

انیمه Mary and the Witch's Flower اولین اثر تولید شده توسط استودیو پونوک است که در سال 2017 منتشر شده است.این انیمه توانست نظر مثبت منتقدان را به خود جلب کند و به یکی از موفق ترین آثار تولید شده در ژاپن در سال 2017 تبدیل شود. اکنون نتفلیکس و استودیو پونوک قراردادی چند جانبه امضا کردند که انیمه The Imaginary نتیجه اولین همکاری آنها خواهد بود. البته این انیمه در اواخر سال 2023 در ژاپن منتشر شد، اما در اینجا از نتفلیکس پخش خواهد شد.

یوشیوکی موموس، انیماتور Spirited Away و Porco Rosso کارگردانی The Imaginary را بر عهده داشت. انیمه فانتزی داستان یک دختر جوان و همراه خیالی او را دنبال می کند که دنیایی جادویی از موجودات و مکان های ناشناخته را کشف می کنند، اما یک نیروی شوم و تاریک این دنیای شگفت انگیز را تهدید می کند. در ادامه می توانید تصویر و پوستر انیمیشن The Imaginary را مشاهده کنید:

بخوانید  بهترین های 2022: Arcade Paradise نشان می دهد که وحشیانه ترین آنتاگونیست ها می توانند پیش پا افتاده ترین باشند

پوستر انیمه Imaginary نتفلیکس

نمایش دنیای جادویی در انیمیشن The Imaginary

انیمه Imaginary در تاریخ نامعلومی از سال 2024 در نتفلیکس منتشر خواهد شد. علاوه بر این، تمام انیمه های تولید شده توسط استودیو پونوک در آینده ابتدا در ژاپن منتشر خواهند شد و سپس در خانه از طریق نتفلیکس پخش خواهند شد. نتفلیکس قبلا حق پخش انیمیشن Maboroshi را از استودیو Mapa خریداری کرده و مدتی پیش منتشر کرده بود.

تحریریه مجله بازی یک گیمر