انتشار اولین تریلر از سری جدید Money Heist

جفری کوپر کارگردانی سریال برلین را نیز بر عهده گرفت. فیلمبرداری و تولید سریال برلین هم اکنون در پاریس فرانسه در حال انجام است. علاوه بر سریال برلین، سریال Money Heist: Korea – Joint Economic Area یک اسپین آف دیگر بر اساس مجموعه خانه کاغذی است که در شبه جزیره کره اتفاق می افتد.

دانلود از آپارات

نتفلیکس اسپین آف جدید سریال Money Heist را با انتشار تریلر برلین تایید و اعلام کرد.

پدرو آلونسو در نقش برلین، تریستان اوجوآ، میشل خانر، بگونیا وارگاس، خولیو پنیا فرناندز و ژول سانچز از جمله بازیگرانی هستند که در سریال برلین حضور دارند و به ایفای نقش خواهند پرداخت. سریال برلین یک سریال درام دزدی است که در 8 قسمت تولید می شود و استر مارتینز لوباتو و الکس پینا، سازندگان سریال Money Heist، برای تولید این سریال بازگشته اند. لوباتو و پینا به همراه دیوید اولیویا و دیوید بروکل وظیفه نگارش فیلمنامه قسمت های مختلف سریال برلین را بر عهده دارند.

دسامبر گذشته بود که شبکه نتفلیکس ایجاد شد او اسپین آف سریال Money Heist به نام برلین را تایید و اعلام کرد. در حال حاضر در آخرین اخبار سینما و تلویزیوناولین تریلر از سری جدید خانه کاغذی منتشر شد. در اولین تریلر سریال برلین، بازگشت برلین یا آندرس دی فونولوسا را ​​با نقش آفرینی ببینید. پدرو آلونسو ما در حال برنامه ریزی برای سرقت دیگری هستیم. در پایان تریلر مشخص شد که سریال برلین در دسامبر 2023 (آذر یا روز 1402) در نتفلیکس پخش خواهد شد و شما می توانید آن تریلر را در زیر تماشا کنید:

بخوانید  بهترین فیلم های برنده‌ نخل طلای کن | ۴۰ اثر هنری + امتیاز IMDB