امکان کار استودیو inXile بر روی یک بازی جدید از یک IP قدیمی

جورج ویلیامز، یکی از اعضای سابق استودیو که از اکتبر 2021 تا ژوئن 2022 در inXile کار می کرد، در پروفایل لینکدین خود اعلام کرد که در حال کار بر روی یک پروژه آینده اعلام نشده برای این شرکت است، که بخشی از (بخش جدید) شناخته شده از یک IP قدیمی خواهد بود. ، کار کرد.

تصویر پروفایل لینکدین یکی از اعضای سابق inXile Entertainment

استودیوی بازی سازی InXile Entertainment در چند سال گذشته در زمینه ساخت و تولید بازی های نقش آفرینی قابل توجه و باکیفیت فعالیت داشته است. از جمله این آثار می توان به بازی Wasteland 3 عرضه شده در سال 2020 اشاره کرد که این اثر توانسته میانگین امتیاز 85 را در سایت متاکریتیک کسب کند. با پیشروی بحث ها، سوالات زیادی در مورد پروژه بعدی استودیو مطرح شد. طبق آخرین اخبار دنیای بازی، به نظر می رسد حداقل یکی از پروژه های آینده این استودیو بر اساس یک IP قدیمی و شناخته شده باشد.

جالب اینجاست که inXile Entertainment در گذشته تایید کرده بود که روی توسعه حداقل دو بازی کار می کند. یکی از آنها یک بازی نقش آفرینی تیراندازی اول شخص است که بازیکنان را در یک محیط استیمپانک قرار می دهد. با این حال، اطلاعات کمی در مورد پروژه دوم در دسترس است. در گذشته نیز در این مورد بحث هایی صورت گرفته است. گفته می شد که این پروژه از سپتامبر 2020 در مراحل اولیه تولید قرار دارد. در نهایت لازم به ذکر است که اطلاعات موجود در لینکدین جورج ویلیامز به طور خاص از او نامی نمی برد.

نظرت چیه عزیزم؟ آیا از تولیدات قبلی این استودیو اطلاع داشتید؟ نظرات و نظرات خود را در مورد آخرین اخبار بازی با یک گیمر و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.

بخوانید  جوزف استاتن، رئیس سابق Halo به نتفلیکس می‌پیوندد تا بازی «AAA، Cross-Platform» بسازد.

بر اساس اطلاعاتی که از پروفایل LinkedIn یکی از اعضای سابق inXile Entertainment به دست آمده، به نظر می رسد که این استودیو در حال توسعه یک بازی جدید بر اساس یک سری قدیمی است.