امکان بازسازی نسخه های بدون شماره Resident Evil در آینده

بازی Resident Evil Zero نیز وجود دارد که شاید محبوب ترین نسخه این سری نباشد، اما بخشی از خط داستانی اصلی است. همچنین، از آنجایی که نسخه بازسازی شده Resident Evil 4 در سال جاری منتشر شد، می تواند نوبت Resident Evil 5 باشد که نسخه بازسازی شده را دریافت کند. با این حال، بازسازی نسخه اصلی Resident Evil یک اتفاق شیرین برای طرفداران این مجموعه خواهد بود.

کپکام چندین بازسازی از سری Resident Evil به غیر از بازسازی Resident Evil منتشر کرده است 3، بازخورد در مورد این بازسازی ها مثبت بوده است. اما از آنجایی که این شرکت تنها چهار بازی از خط اصلی سری را بازسازی کرده است، آیا ممکن است در آینده شاهد بازسازی بازی های بدون شماره این سری باشیم؟ به خصوص آثاری که بخشی از داستان اصلی محسوب می شوند؟

همانطور که در مورد اکثر موارد در مورد کپکام، به خصوص در زمینه مجموعه ذکر شده، چنین رویدادی دور از ذهن نیست. در یک جلسه پرسش و پاسخ با سهامداران، زمانی که این سوال از ناشر ژاپنی مطرح شد، کپکام پاسخ خاصی نداد. اما او گفت که در حال بحث در مورد کارهای آینده است. وقتی از آنها پرسیده شد که آیا قصد دارند فقط بازی‌های اصلی این سری را بازسازی کنند، این شرکت گفت: “ما در حال بحث در مورد گسترش آینده این سری هستیم تا جامعه بزرگی از آن لذت ببرند.”

Resident Evil: Code – بازسازی Veronica برای مدت طولانی مورد تقاضا بوده است. به خصوص که ظاهرا این بازی جدا از نامش Resident Evil است 3 اصلی است و RE 3 خود یک داستان فرعی محسوب می شود. اما کپکام در چند سال گذشته بارها گفته است که برنامه ای برای بازسازی این نسخه ندارد.

بخوانید  قابلیت استفاده از حافظه GDDR7 در کارت های گرافیک RTX 50

شرکت کپکام درباره بازسازی بازی های Resident Evil بدون شماره سریال صحبت می کند.