اما استون در یک فیلم بین المللی جدید بازی می کند

اما استون در حال مذاکره برای پیوستن به یک فیلم بدون عنوان یونیورسال است.

طبق آخرین اخبار سینما و تلویزیون. اما استون این بازیگر برنده دو جایزه اسکار برای فیلم های «لا لا لند» و «بیچاره ها» در حال مذاکره برای بازی در فیلمی بدون عنوان یونیورسال است. دیو مک ریهمسر او نیز گزینه اصلی کارگردانی این فیلم است.

جزئیات خاصی از این پروژه مانند نام اصلی، تاریخ فیلمبرداری و زمان اکران هنوز فاش نشده است، اما مشخص شده که فیلمنامه این فیلم توسط پاتریک کانگ و مایکل لوینتوسط تهیه کنندگان سریال Young Rock نوشته شده است.

اریک بایرز و ژاکلین ژارل از طرف یونیورسال بر این پروژه نظارت و مشارکت دارند شان لوی، کارگردان مشترک Deadpool و Wolverine دن کوهن و دن لوین 21Laps به عنوان تهیه کننده این فیلم تایید شده است. همانطور که بیان شد الی هرتینگاما استون و دیو مک کری نیز در حال مذاکره برای پیوستن به تیم سازنده هستند.

اما استون و همسرش دیو مک‌کاری در مراسم اسکار

اما استون که این روزها پس از دریافت دومین اسکار خود، برنامه شلوغی دارد، در آخرین سریال شوتایم به نام The Curse بازی کرد و همچنین به همراه همسرش تهیه کننده اجرایی این سریال بود. علاوه بر Kinds of Kindness، فیلم بعدی استون، همکاری مجدد با یورگن لانتیموس و ویلم دافو، ماه آینده در جشنواره کن به نمایش در خواهد آمد.

کارگردان Brigsby Bear، Dave McCree اخیراً A Real Pain را برای Searchlight Pictures تهیه کرده است و به عنوان نویسنده و کارگردان برای پنج فصل SNL خدمت کرده است.

تحریریه مجله بازی یک گیمر
بخوانید  تعداد بازیکنان Fall Guys به ۵۰ میلیون نفر رسید