اطلاعات بازی Avatar: Frontiers of Pandora به بیرون درز کرد

او در مورد نبردها گفت که شما می توانید موجودات را در پاندورا اهلی کنید و در میدان و جنگ از آنها کمک بگیرید. امکان غارت نیز در بازی وجود دارد و می توانید از سیستم کرافت نیز استفاده کنید. ظاهراً مأموریت‌ها با دیگر کارهای جهان باز یوبی‌سافت متفاوت است و به جای استفاده از نشانگرهای صحنه سنتی، بازی شما را به مناطق کوچکی می‌برد که برای یافتن وسایل مورد نیاز خود باید در آنجا کاوش کنید. او می‌گوید، کمتر بازی به شما می‌گوید “این کار را انجام دهید” تا “کاوش”.

اگرچه به نظر می رسد هنوز تا انتشار بازی راه زیادی باقی مانده است Avatar: Frontiers of Pandora باقی مانده است، اما ظاهراً یکی از کاربران در Reddit اطلاعاتی را در مورد بازی به بیرون درز کرده است. این کاربر به نام Eht_Hctins به افشای جزئیات بازی عادت دارد. او در پستی جدید اطلاعاتی درباره سیستم مبارزه، ماموریت ها و جهان بازی آواتار فاش کرد.

بازی آواتار جدید با نام Avatar: Frontiers of Pandora توسط Ubisoft و Massive Entertainment توسعه یافته است. این بازی برای پلی استیشن 5 است، ایکس باکس سری ایکس ایکس باکس سری اس و رایانه های شخصی عرضه خواهد شد.

اطلاعاتی در مورد سیستم نبرد، دنیای بازی و نحوه انجام ماموریت ها آواتار: مرزهای پاندورا فاش شد.

در نهایت او در مورد دنیای بازی صحبت کرد و اشاره شد که جهان نیز طی فعالیت های مختلف تغییر خواهد کرد. همچنین یک سیستم آب و هوای پویا وجود دارد که شخصیت ها به آن واکنش نشان می دهند. به عنوان مثال، موجودات در هوای طوفانی پرواز نخواهند کرد. به یاد داشته باشید که از آنجایی که این شایعات هنوز توسط سازندگان تایید نشده است، نمی توان با اطمینان از صحت آنها صحبت کرد.

بخوانید  چگونه خودروساز چینی BYD به بزرگترین رقیب تسلا تبدیل شد؟
تحریریه مجله بازی یک گیمر