اطلاعات انتشار Battle Pass و محتوای رایگان فصل ۳ Halo Infinite

به گفته سازنده، بازیکنانی که اخیراً نسخه پریمیوم Battlepass را خریداری کرده‌اند، زره Redsteel Splinter با فعال شدن تمام هسته‌های زرهی آن پاداش خواهند گرفت. با این حال، مسیر رایگان Battle Pass شامل کارت‌های XP Boost، Challenge Swap، دو هسته زره، MIRAGE IIC و CHIMERA و همچنین برخی از آیتم‌های تزئینی است که قرار است محتوای رایگان فصل سوم باشد. بازیکنان باید یک سری چالش های فایروال را در رویداد شکستگی برای به دست آوردن CHIMERA انجام دهند. این رویداد قرار است در 1 آوریل 1402 (21 مارس 2023) آغاز شود و سه بار دیگر در فصل سوم تکرار خواهد شد.

استودیو 343 Industries قصد دارد در آینده آپدیت زرهی Red Shift را با نام Shred Shift منتشر کند. با این حال، همه بازیکنان در شروع فصل 3 سه زره سری فولادی دریافت خواهند کرد. این زره ها شامل فولاد قرمز، فولاد سبز و فولاد آبی هستند و برای همه هسته ها اعمال خواهند شد. علاوه بر این محتوا، دو آیتم Cadet Olive و Cadet Red برای همه رایگان خواهد بود و با تمام هسته های زرهی سازگار خواهد بود.

شما می توانید نظرات خود را در مورد این خبر با تیم یک گیمر و سایر کاربران در میان بگذارید.

فصل سوم Halo Infinite، Echoes Within، امروز آغاز می‌شود و استودیو 343 صنایع یک پست وبلاگ جدیدی منتشر کرده است که جزئیات محتوای Battle Pass و موارد رایگان را ارائه می‌کند. بخش ممتاز Battlepass شامل 100 ردیف، 1000 اعتبار و مجموعه جدیدی از چالش‌ها خواهد بود. علاوه بر این، بازیکنانی که چالش های این Battle Pass را تکمیل می کنند، Match XP اضافی برای نبردهای خود در طول فصل سوم Halo Infinite دریافت می کنند.

بخوانید  کرت راسل درباره چرا او صدای مار را در MGS صدا نکرد: "IDK، من یک مرد فیلم هستم"
Studio 343 Industries جزئیات جدیدی در مورد محتوای رایگان فصل سوم Halo Infinite و Battle Pass به اشتراک گذاشته است.