استودیو Deviation Games تعطیل شد

ظاهرا استودیو Deviation Games پس از فراز و نشیب های فراوان بالاخره تعطیل شده است.

در میان آخرین اخبار بازی، متوجه شدیم که استودیوی مستقل Deviation Games ظاهرا تعطیل شده است. استودیویی که توسط توسعه دهندگان سابق بازی Call of Duty تاسیس شده است. برخی از کارمندان استودیو اخیراً پیام هایی را در LinkedIn ارسال کرده اند که نشان می دهد توسعه دهنده جمعه گذشته تعطیل شده است.

اریک هانستد، طراح شخصیت اصلی و اندرو کارولدر زمان نگارش این مقاله، Senior UI Designer در Deviation Games اعلام کرده است که به دلیل بسته شدن این توسعه دهنده به دنبال فرصت های شغلی جدید هستند.

اریک هنستد در لینکدین نوشت: «با تعطیل شدن بازی‌های انحرافی در جمعه گذشته، من به طور جدی به دنبال فرصت شغلی برای کار به عنوان طراح شخصیت ارشد هستم. من مشتاقانه منتظر قدم گذاشتن به یک مکان عالی هستم.» اندرو کارول نوشت: «با بسته شدن بازی های دیویژن جمعه گذشته، باید دوباره کار جدیدی را شروع کنم. “من به خصوص ناراحت هستم زیرا به تازگی به این استودیو پیوستم و آنها توسعه دهندگان شگفت انگیزی هستند.”

استودیو Deviation Games از زمانی که در سال 2021 شروع به کار کرد، شاهد فراز و نشیب های خود بوده است. جیسون بلوندلیکی از بنیانگذاران استودیو تصمیم به ترک Division Games در سال 2022 گرفت. در می 2023 نیز گزارش شد که بازی در حال توسعه لغو شده است. یک سرویس لایو اکشن برای پلی استیشن 5 توسعه یافته است. توسعه دهنده همچنین با مشکلات دیگری مانند اخراج در سال 2023 مواجه بود.

بخوانید  پنل SMM و کاربرد SmmStone در شبکه های اجتماعی

تحریریه مجله بازی یک گیمر