استودیو دی سی 10 فیلم و برنامه تلویزیونی جدید را معرفی کرد – برای فصل 1 آماده شوید: خدایان و هیولاها

او سال‌هاست که دنیای DC را پشت صحنه اجرا می‌کند، اما در سریال لایو اکشن HBO Max که بین فصل 1 و فصل 2 صلح‌ساز اتفاق می‌افتد، آماندا والر در کانون توجه است. یک بار دیگر ویولا دیویس در نقش خود به عنوان فرمانده بیهوده جوخه انتحار، تیم خلاق شامل کریستال هنری نویسنده سریال Watchmen و جرمی کارور خالق Doom Patrol است.

سوپرمن: میراث (فیلم اکشن زنده)

در حالی که سوپرمن و بتمن چهره‌های آشنای هستند که در فیلم‌های خودشان خبرساز خواهند شد، گان گفت که تیم‌های خلاقی که او با آنها کار می‌کند به دنبال روشن کردن گوشه‌های تاریک‌تر دنیای دی سی هستند. گان گفت: “اینجا در دی سی، متروپلیس، گاتهام، تمیسسیرا، آتلانتیس، بیالیا را داریم… این دنیایی است که ما می سازیم.” ما در حال ورود به دنیایی هستیم که در آن ابرقهرمان‌ها وجود دارند و برای مدتی به یک شکل یا شکل دیگر وجود داشته‌اند، و آن جهان است. ما داریم یک داستان مرکزی بزرگ و عظیم را تعریف می‌کنیم که شبیه مارول است، با این تفاوت که فکر می‌کنم ما یک از ابتدا برنامه ریزی بسیار بیشتری نسبت به مارول داشتیم زیرا ما گروهی از نویسندگان را گرد هم آوردیم تا داستان را به طور کامل بسازند.”

مجموعه‌ای انیمیشنی که به HBO Max می‌آید، چندین بازیگر قبلاً انتخاب شده‌اند تا تیم عجیب و غریب دی‌سی از ناسازگاری‌های نظامی را زنده کنند. این تجسم از فهرست کماندوهای مخلوق شامل ریک فلگ پدر، نینا مازورسکی، دکتر فسفر، اریک فرانکنشتاین، عروس فرانکشتاین، ربات جی آی و راسو است. گان هفت قسمت از این نمایش را نوشت که هم اکنون در حال تولید است.

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.

چه اتفاقی می‌افتد وقتی تیمی از ضدقهرمانان را با رویکردی ترکیب می‌کنید که ابزار نجات روز را توجیه می‌کند؟ شما The Authority را دریافت می‌کنید، یکی از خطرناک‌ترین تیم‌های فوق‌العاده که تا کنون وجود داشته است و آماده مقابله با تهدیدات بسیار کثیف یا حماسی برای لیگ عدالت است. گان این اقتباس از فیلم بلند را پروژه اشتیاق خود می نامد، پروژه ای که شامل افرادی با نیت خوب است که مایل به انجام هر کاری برای اصلاح دنیا هستند. گان گفت: “این به معنای کشتن مردم، نابود کردن سران کشورها، تغییر دولت ها باشد – اساساً هر کاری که آنها می خواهند انجام دهند تا جهان را به مکانی بهتر تبدیل کنند.” ما خواهیم دید که این سفر برای آنها چگونه پیش خواهد رفت.»

بخوانید  بودجه Fast and Furious 10 نزدیک به Avengers: Endgame است

Paradise Lost (سریال HBO Max)

بتمن 2

بر اساس مجموعه کتاب های مصور اخیر و تحسین شده توسط تام کینگ و بیلکیس ایولی، گان می گوید که این فیلم “سوپردختر بسیار سخت تر و دیوانه تر از آنچه تاکنون به آن عادت کرده اید” را نمایش می دهد. سوپرمن ممکن است از زمان کودکی توسط والدین مهربانش روی زمین بزرگ شده باشد، اما به عنوان پناهنده ای از کریپتون که خاطرات روشنی از سیاره قبل از نابودی دارد، سوپرگرل دیدگاه منحصر به فردتری دارد و از زندگی در مقابل خوش بینی خسته شده است. سوپرمن

Swamp Thing (فیلم اکشن زنده)

کماندوهای موجود (سریال HBO Max)

در زیر، می توانید جزئیات بیشتری در مورد انتظارات از دنیای DC و طرح یک دهه آن که این هفته فاش شد، بیابید.

The Batman 2 که در کنار دنباله جوکر در تداوم جداگانه خود وجود دارد، در تاریخ 3 اکتبر 2025 اکران خواهد شد.

مت ریوز با دنباله‌ای بر The Batman به Caped Crusader خود بازخواهد گشت و همانطور که قبلاً اعلام شده بود، کارگردان تاد فیلیپس با Joaquin Phoenix برای Joker: Folie à Deux دوباره متحد می‌شود. هر دوی این فیلم‌ها در یک تداوم دنیای دیگر، که خارج از حباب تداوم اصلی وجود دارد، روایت می‌شوند. سافران توضیح داد: “DCU یک چندجهانی است، اما ما بر روی یک جهان در آن چند جهان تمرکز خواهیم کرد.” وب سایت دی سی. “و اگر چیزی DCU نیست، ما آن را خیلی واضح می گوییم. بنابراین فیلم کاملاً بزرگسالان مانند Joker تاد فیلیپس یا انیمیشن بچه پسند مانند Teen Titans Go، ما به وضوح می گوییم که DC است. جهان های دیگر، همان کاری که در کمیک ها انجام می دهند.”

بخوانید  Get Over 2 Years Of Surfshark VPN For Up To 85% Off
دنیای جدید دی سی
دنیای جدید دی سی

در حالی که کماندوهای والر و کرچر قبل از سوپرمن: میراث، سافران و گان این ویژگی جدید Man of Steel را به عنوان راه‌اندازی واقعی DCU جدید توصیف می‌کنند. گان در حال حاضر در حال نوشتن فیلمنامه است و می گوید که این یک داستان اصلی نخواهد بود، بلکه بر سوپرمن تمرکز خواهد کرد که میراث کریپتونی خود را با تربیت انسانی خود متعادل کند. سفران گفت: “سوپرمن نماینده حقیقت، عدالت و روش آمریکایی است. او مهربان است در جهانی که فکر می کند مهربانی از مد افتاده است.”

پس از چند سال تلاش برای ساختن دنیای سینمایی بزرگ بعدی، برادران وارنر. اساساً دکمه بازنشانی DC Universe را می‌زند و با یک لیست کوچک اما متمرکز از فیلم‌ها و پروژه‌های تلویزیونی شروع به کار می‌کند. ده پروژه اول استودیو دی سی – پنج فیلم و پنج سریال تلویزیونی HBO Max – که توسط رئیسان و مدیران اجرایی استودیو دی سی، جیمز گان و پیتر سافران هدایت می شوند، همه در یک جهان اتفاق می افتند و آیکون های کتاب های مصور را در کنار یک تیم بازی می کنند. ضد قهرمانان کمتر شناخته شده، یک کلاهبردار از آینده، پلیس های بین کهکشانی و بهترین مراقبان گاتهام.

سرانجام، Swamp Thing بازگشت، سبزتر و پست تر از همیشه در یک فیلم. این فیلم به بررسی منشأ تاریک Swamp Thing می‌پردازد، اما گان و سافران در حال حاضر جزئیات را مخفی نگه می‌دارند. آنچه تاکنون درباره این فیلم شناخته شده است این است که به گفته سفران، فیلمی “وحشتناک” خواهد بود که “کلاً از بقیه DCU جدا است”.

زمان کافی گذشت تا همه فراموش کنند که فیلم Green Lantern (ما امیدواریم) و تجسم بعدی صلح‌بانان Oa شاهد گشت‌زنی هال جردن و جان استوارت در کهکشان و تابش نور زمردی بر شیطان خواهد بود. این نمایش که به عنوان «معمایی بیشتر از نوع کارآگاه واقعی با دو فانوس ما» توصیف می‌شود، ترسناک باستانی روی زمین را به نمایش می‌گذارد که ابر پلیس‌ها باید با آن مقابله کنند. سفران گفت: «داستان بین فیلم‌ها و برنامه‌های تلویزیونی در هم می‌پیچد. صلح‌ساز نمونه‌ای عالی از نحوه کارکرد آن است و این کاری است که ما با این داستان بزرگ جهانی که می‌گوییم انجام خواهیم داد.»

بخوانید  Take-Two برنامه کاهش 50 میلیون دلاری هزینه را در سه ماهه چهارم مالی 2023 اجرا می کند

The Authority (فیلم اکشن زنده)

Game of Thrones با Wonder Woman ملاقات می کند، Paradise Lost ظهور آمازون ها و چگونگی تشکیل جامعه ای کاملاً زنانه در جزیره مخفی Themyscira را شرح می دهد. گان اضافه کرد که این سریال پر از تاریکی، درام و دسیسه های سیاسی خواهد بود و به سوالاتی در مورد چگونگی شکل گیری قوانین این جامعه نوپا، ایجاد سیاست و انتخاب رهبران خود، مدت ها قبل از تولد Wonder Woman پاسخ خواهد داد.

شجاع و جسور (فیلم اکشن زنده)

در حالی که نسخه بعدی DCU دارای چند پروژه تاریک و تاریک در حال توسعه است، Booster Gold در HBO Max در حال تبدیل شدن به کمدی است. بوستر گلد با بازی حیله گر سفر در زمان برای یک جنایت آسان – و احتمالاً پرسود – در مبارزه با جرم و جنایت، یک سریال کمدی با سندرم کلاهبردار ابرقهرمانی است که بازنده ای از آینده را به نمایش می گذارد که تظاهر به یک قهرمان می کند. هنوز هیچ بازیگری برای نقش اصلی انتخاب نشده است، اما گان می گوید مذاکرات برای ایفای نقش در حال حاضر در حال انجام است.

Supergirl: The Woman of Tomorrow (فیلم اکشن)

تاریخ اکران این فیلم 11 جولای 2025 است، اما انتظار نداشته باشید که هنری کاویل دوباره نقش خود را در نقش متروپلیس مارول ببینید.

فانوس (سریال HBO Max)

بتمن DCU در این فیلم حضور خواهد داشت، اما او تنها قهرمانی نخواهد بود که گاتهام را تماشا می کند. The Brave and the Bold بر اساس بازی Grant Morrison Batman، پسر بتمن، دیمین وین، و دیگر اعضای خانواده گسترده خفاش را بازی خواهد کرد. بن افلک دیگر شنل و روپوش را نخواهد پوشید، اما گان می‌گوید که شوالیه تاریکی سابق به “به هم رسیدن همه چیز” کمک کرد و به کارگردانی یک پروژه DCU ابراز علاقه کرد.

Booster Gold (سریال HBO Max)

والر (سریال HBO Max)

تحریریه مجله بازی یک گیمر