بودجه Fast and Furious 10 نزدیک به Avengers: Endgame است

فیلم Fast X در 19 می 2023 (29 می 1402) اکران خواهد شد. همچنین Fast and Furious 11 در دست ساخت است و این قسمت که پایان داستان سری اصلی است هنوز تاریخ انتشار ندارد.

Fast and Furious 10 با بودجه بسیار زیادی در حال آماده سازی است که بودجه آن نزدیک به Avengers: Endgame است.

در طول این سال شاهد پایان سه گانه فیلم دنیای ژوراسیک بودیم که یکی از پردرآمدترین مجموعه های یونیورسال است و اکنون سری Fast and Furious نیز رو به پایان است. در حال حاضر در آخرین اخبار سینما و تلویزیون، اطلاعاتی در مورد بودجه فیلم Fast and Furious 10 منتشر شد. طبق گزارش The Wrap، Fast X با بودجه خیره کننده حدود 340 میلیون دلار ساخته می شود که بیش از 70 درصد بیشتر از بودجه F9: The Fast Saga است.

وین دیزل، میشل رودریگز، جوردانا بروستر، سونگ کانگ، تایریز گیبسون، لوداکریس، ناتالی امانوئل، شارلیز ترون، جیسون موموآ، بری لارسون، دانیلا ملکیور، آلن ریچسون، اسکات ایستوود، ریتا مورنو و کاردی بیاز جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Fast X حضور داشتند و به ایفای نقش پرداختند. لوئیس لتریرکارگردان فیلم The Incredible Hulk and Now You See Me فیلم Fast and Furious 10 را بر اساس فیلمنامه ای از جاستین لین و دن مزیونویسنده کتاب خشم تایتان ها است.

بودجه Fast and Furious 10 در واقع نزدیک به بودجه Avengers: Endgame است که بیش از 2 میلیارد دلار در سراسر جهان فروخت. بخش بزرگی از بودجه فیلم Fast X به حضور بازیگران مشهور مربوط می شود، اما دلیل دیگری برای افزایش بودجه فیلم مانند تاثیر اپیدمی کرونا ذکر نشده است. اگرچه کنار رفتن جاستین لین کارگردان اول می تواند یکی از دلایل احتمالی این اتفاق باشد، اما گفته می شود که بودجه بالا و غیرقابل کنترل Fast X می تواند مشکلات زیادی از جمله از سرگیری تولید را برای سازندگان فیلم ایجاد کند. هزینه ها

بخوانید  امکان گپ صوتی Discord در آینده نزدیک به PS5 راه پیدا می کند