استفاده از یک کامپیوتر قدرتمند در حالت Path Tracing Cyberpunk 2077 توصیه می شود

اکنون Path Tracing مسیر متفاوتی را در پیش گرفته است و سعی دارد فراتر رفته و هر یک از این لایه ها را به صورت جداگانه و به عنوان یک مسیر رندر یکپارچه تحت تاثیر قرار دهد. اما سوال مهم اینجاست که برای اجرای Cyberpunk 2077 با فعال بودن Path Tracing چقدر قدرت پردازشی لازم است؟ Jacob با توصیف Path Tracing به عنوان یکی از فناوری های آینده، در پاسخ به این سوال گفت که برای این کار به یک کامپیوتر قدرتمند نیاز خواهید داشت.

پیش نمایش فنی Cyberpunk 2077 Path Tracing قرار است در 11 آوریل منتشر شود.

Cyberpunk 2077 از نظر جلوه های گرافیکی یکی از بهترین بازی های موجود به حساب می آید و حالا انویدیا قصد دارد با استفاده از جدیدترین فناوری ها گرافیک بازی های ویدیویی خود را تحت این عنوان بهبود بخشد. Path Tracing را که با همکاری کارشناسان استودیو CD Projekt RED ساخته شده است را در این بازی معرفی کنید.

به گفته جیکوب، فناوری Ray Tracing در بازی ها تنها برای ظاهر استفاده نمی شود و در روند توسعه بازی های ویدیویی اهمیت بسیار بیشتری دارد. به عنوان مثال، این تکنیک مشکلات بزرگ در فرآیند ساخت بازی را حل می کند و جنبه های مختلف بصری بازی از جمله تصحیح سایه، انعکاس نور و انسداد محیط را بهبود می بخشد. آموزش دیده.

Nvidia و CDPR به کاربران اطلاع می دهند که برای استفاده از حالت Path Tracing Cyberpunk 2077 به یک سیستم قدرتمند با کارت گرافیک RTX 40 نیاز دارند.

بخوانید  اشاره احتمالی به بازی Ghost of Tsushima 2 در تبلیغات تلویزیونی پلی استیشن 5

اکنون جیکوب نپیک، مدیر هنری CD Projekt Red و پاول کوزلوفسکی، مهندس پیشرو توسعه فناوری این شرکت در مصاحبه با نشریه PCWorld در GDC 2023 در مورد جنبه های مختلف نظر دهید مسیر را دنبال کنید و چگونه برای بهبود جلوه های بصری کار می کند شهر شب در بازی Cyberpunk 2077.

کوزوسکی همچنین اضافه کرد که برای تجربه پیش‌نمایش Cyberpunk 2077 با Path Tracing، یک سیستم با پردازنده‌های گرافیکی NVIDIA GeForce RTX 40-series کاملا ضروری است و دلیل خوبی برای آن وجود دارد. ابتدا DLSS 3 برای حالت RT Overdrive مورد نیاز است و این فناوری فقط در آخرین سری از پردازنده های گرافیکی انویدیا موجود است. علاوه بر این، SER یا Shader Execution Recording نیز در تراشه‌های گرافیکی سری 40 Nvidia پشتیبانی می‌شود که به محاسبه بارهای کاری ناسازگار مانند Path Tracing کمک زیادی می‌کند.

تصویری از فضای داخلی بازی Cyberpunk 2077 با Quick Preset RAY TRACING ULTRA

تاریخ انتشار نسخه نمایشی Cyberpunk 2077 Path Tracing

البته کارشناس CD Project Red در پاسخ به این سوال که تنها مدل های رده بالای کارت گرافیک های جدید انویدیا مانند RTX 4090 برای اجرای دموی جدید سایبرپانک مناسب هستند، گفت: وضعیت اینگونه نیست و محصولاتی مانند RTX 4070 و کلاس های آن نیز می توانند نرخ فریم مناسبی برای این بازی با Path Tracing داشته باشند فراهم کند