اشاره احتمالی به بازی Ghost of Tsushima 2 در تبلیغات تلویزیونی پلی استیشن 5


سونی ممکن است در تبلیغ تلویزیونی جدید خود از Ghost of Tsushima 2 نام برده باشد.

سونی در این هفته تبلیغ تلویزیونی جدیدی به نام Live از PS5 برای کنسول پلی استیشن 5 منتشر کرد.در این تبلیغ تلویزیونی ما شاهد نمایش های لایو اکشن آثار اصلی سونی مانند God of War، Gran Turismo و Marvel’s Spider-Man بوده ایم. همچنین در نیمه دوم فیلم پخش شده، تصویر دختری را در حالی که مشعل حمل می کرد، دیدیم.

بسیاری بر این باورند که تصویر ذکر شده مربوط به نسخه جدید سری بازی های Uncharted است که در آن کنترل شخصیت کیسی دریک، دختر نیتن دریک را بر عهده داریم. اکنون در جدیدترین اخبار دنیای بازی، طبق برخی تصاویر از تبلیغات تلویزیونی جدید سونی، ممکن است این شرکت به بازی Ghost of Tsushima 2 که مدت ها شایعه شده بود اشاره داشته باشد. در ادامه می‌توانید ویدیوی مرتبط را تماشا کنید.

دانلود از آپارات

در 43 ثانیه بعد از فیلم، دوندگان را می بینیم که از روستایی در حال سوختن دور می شوند. با این حال، زره پوشیدن این افراد به وضوح شبیه چیزی است که در Ghost of Tsushima دیدیم. همچنین در قسمتی بسیار کوتاه، چهره ای را می بینیم که در میان نیلوفرهای عنکبوتی ایستاده و به منظره روبروی خود خیره شده است.

با این حال، سونی فقط می تواند بازی کند Ghost of Tsushima: Director’s Cut ذکر شد. از طرفی اولین نسخه این بازی در سال 2020 منتشر شد که این اثر توانست موفقیت های زیادی را برای سازندگان خود به ارمغان بیاورد و دلیلی ندارد که سونی از ساخت نسخه جدید آن سخنی به میان نیاورد.

بخوانید  Destiny 2 رای گیری برای جشنواره زره گمشده 2023 را آغاز می کند

در ماه مارس سال گذشته، یک آگهی استخدام جدید توسط Soccer Punch منتشر شد که در آن استودیو به دنبال افرادی برای مشاغلی مانند طراحی رزمی است.

نظرت چیه عزیزم؟ آیا بازی Ghost of Tsushima را تجربه کرده اید؟ نظرات و نظرات خود را در مورد آخرین اخبار بازی با یک گیمر و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.