اختلاف برای اخراج 17 درصد از کارکنانش



جیسون سیترون، مدیرعامل Discord اعلام کرد که این شرکت 17 درصد از کارکنان خود را اخراج می کند. به گفته سیترون، این تصمیم پس از آن اتخاذ شد که “به طور فزاینده ای مشخص شد” که این شرکت باید “تمرکز خود را اصلاح کند” و “چابکی بیشتری را به سازمان خود بیاورد.” اخراج تقریباً 170 کارمند را تحت تأثیر قرار خواهد داد.

همانطور که گزارش شده است لبهسیترون اوایل امروز طی یک جلسه عمومی کارکنان و همچنین در یک یادداشت داخلی این خبر را اعلام کرد. طبق گزارش‌ها، سیترون به کارمندان گفته است که این «تصمیم دشوار» بخشی از تلاش‌های دیسکورد برای تثبیت خود پس از توسعه بیش از حد شرکت است. از سال 2020، این شرکت پنج برابر بزرگ‌تر شده است، اما The Verge می‌گوید که این شرکت “هنوز به سوددهی نرسیده است و همچنان در تلاش است تا رشد کاربران را پس از افزایش شدید در طول همه‌گیری دوباره احیا کند.”

این سری از اخراج ها بر تمام بخش های شرکت تأثیر می گذارد و بزرگترین تا به امروز است. این دومین موج اخراج کارکنان در کمتر از شش ماه است که دیسکورد 4 درصد از کارکنان خود را در اوت گذشته اخراج کرد.

طبق گزارش The Verge، Discord هنوز وضعیت بدی ندارد، زیرا بیش از 700 میلیون دلار پول نقد در ترازنامه خود دارد. طبق گزارش‌ها، این شرکت پس از رد پیشنهاد خرید 12 میلیارد دلاری مایکروسافت در سال 2021، در نظر داشت سهامی عام شود، اما هنوز تا رسیدن به آن فاصله دارد.

Discord جدیدترین شرکت فناوری است که امسال اخراج خود را اعلام کرده است. در اوایل این هفته، توییچ اعلام کرد که 500 کارمند خود را اخراج می کند و نیروی کار خود را 35٪ کاهش می دهد. یونیتی همچنین در حال آماده شدن برای اخراج 25 درصد از نیروی کار خود در آینده نزدیک است.

بخوانید  بازی Suicide Squad: Kill the Justice League اکثراً نقدهای منفی دریافت کرد

تحریریه مجله بازی یک گیمر