احیای Final Fantasy VII چقدر طول می کشد؟


Final Fantasy VII Rebirth دومین فصل از سه گانه برنامه ریزی شده بازسازی Final Fantasy VII است و داستان اتفاقی را روایت می کند که پس از خروج شخصیت های اصلی از شهر تاریک و ظالمانه Midgar و قدم گذاشتن در دنیایی زیبا رخ می دهد. در حالی که هنوز چیزهای زیادی برای ورود به قسمت نهایی باقی مانده است، حجم عظیمی از داستان اصلی 1997 در Final Fantasy VII Rebirth پوشش داده شده است، و بازیکنان باید انتظار داشته باشند که زمان زیادی را صرف کشف همه چیز کنند. در ادامه بخوانید تا بدانید دقیقا چه مدت طول می‌کشد تا Final Fantasy VII Rebirth را شکست دهید.

چه مدت باید Final Fantasy VII Rebirth را شکست داد؟

به گفته سازندگان بازی Final Fantasy VII Rebirth، داستان اصلی این نسخه از Cloud and Friends باید ابعادی به خود بگیرد. به طور متوسط ​​40 ساعت که اکثر بازیکنان باید آن را تکمیل کنند. این مقدار قابل توجهی از محتوا برای کسانی است که صرفاً به دنبال یک تجربه کارآمد و متمرکز بر داستان هستند و تعداد زیادی از مأموریت‌های جانبی، کلکسیون‌ها و مینی‌بازی‌های بازی را در نظر نمی‌گیرد. در عوض، تکمیل کنندگان می توانند انتظار داشته باشند که بیش از دو برابر این زمان را صرف انجام همه چیز کنند.

Final Fantasy VII Rebirth تقریباً 100 ساعت محتوا دارد.
Final Fantasy VII Rebirth تقریباً 100 ساعت محتوا دارد.

درست است: کسانی که به دنبال تکمیل کامل آنچه در Final Fantasy VII Rebirth ارائه شده است، ممکن است از دانستن اینکه توسعه دهندگان نیز قول داده اند شوکه شوند. تقریبا 100 ساعت ارزش کل محتوا مطمئناً، هیچ کمبودی در تجربه‌های اختیاری برای بازیکنان وجود ندارد که آن‌ها در هر گوشه و کنار این فصل شبه دنیای باز از این سه‌گانه کشف کنند.

بخوانید  Forza Horizon 1 And Forza Horizon 2 Will Go Offline On August 22

چه بخواهید هر شخصیت را به حداکثر برسانید و همه آیتم‌ها را جمع‌آوری کنید یا فقط بخواهید داستان را در سریع‌ترین زمان ممکن مشاهده کنید، بدیهی است که در Final Fantasy VII Rebirth که در تاریخ ۲۹ فوریه ۲۰۲۴ به طور انحصاری عرضه می‌شود، هزاران ماجراجویی در انتظار شما است. پلی استیشن. 5.

تحریریه مجله بازی یک گیمر