احتمال اکران Dragon Age: Dreadwolf در سال 2024 مطرح شده است

گزارش جدید احتمال انتشار Dragon Age: Dreadwolf در سال 2024 را تقویت می کند.

الکترونیک آرتز به عنوان یکی از بزرگ‌ترین توسعه‌دهندگان و ناشران صنعت بازی، اخیراً اخراج‌های گسترده‌ای را پشت سر گذاشت که در نتیجه بسیاری از استودیوها تعطیل شدند و پروژه‌هایشان لغو شد. خوشبختانه، به نظر می رسد استودیو Bioware از این اخراج ها جان سالم به در برده و در حال حاضر در حال توسعه دو پروژه، Dragon Age: Dreadwolf و بازی Mass Effect آتی است. حال گزارش جدیدی نشان می دهد که طرفداران سری Dragon Age می توانند به عرضه بازی جدید در سال جاری امیدوار باشند.

اخیرا، جف گراب، روزنامه‌نگار صنعت بازی، در یکی از قسمت‌های اخیر پادکست Game Mess Decides ادعا کرد که تیم سازنده بسیار مطمئن است که Dragon Age: Dreadwolf امسال منتشر خواهد شد. گراب در ادامه تاکید کرد که تایید BioWare به این معنا نیست که احتمال تاخیر بازی تا سال 2025 وجود ندارد، بلکه توسعه دهنده انتظار دارد بازی RPG مورد انتظار در سال 2024 منتشر شود. حساب کاربری LinkedIn یکی از کارمندان EA در گذشته به همین مشکل اشاره کرد.

بنابراین طرفداران می توانند امیدوار باشند که این بازی را در سال 2024 تجربه کنند. در دسامبر 2023، BioWare یک تیزر برای Dragon Age: Dreadwolf منتشر کرد که مکان های قابل کاوش را به نمایش می گذاشت. سازنده همچنین تایید کرد که رونمایی کامل بازی در تابستان 2024 انجام خواهد شد.

تحریریه مجله بازی یک گیمر
بخوانید  خالق Dead Space روی بازی جدید کار می کند