آیا باید نگران Xbox باشیم؟ | در محل



اگر گزارش های اخیر منتشر شود و البته طرفداران تجارت بازی مایکروسافت حرف های زیادی برای گفتن در مورد آن داشته باشند، اکوسیستم ایکس باکس ممکن است دچار تحول شود. پاسخ‌ها به گزارش‌هایی مبنی بر اینکه این شرکت قصد دارد بازی‌های انحصاری ایکس‌باکس خود را روی پلی‌استیشن منتشر کند، همه چیز را از بحث‌های منطقی گرفته تا خشم آشکار برانگیخته است.

در این مرحله، کوتاه کردن سر و صدا و در نظر گرفتن همه دیدگاه ها، عمدتاً به دلیل واکنش فوری و گسترده در سیستم عامل های رسانه های اجتماعی، دشوار است. بنابراین، در این قسمت از Spot On، لوسی و تامور هر چیزی را که اتفاق افتاده است را تجزیه می‌کنند و درباره معنای آن بحث می‌کنند. آن‌ها در مورد گزارش‌هایی صحبت می‌کنند که به تغییرات دریایی در تجارت مایکروسافت اشاره می‌کنند، همچنین در مورد اینکه چه چیزی برای کسب و کار مایکروسافت به دست می‌آید و اینکه طرفداران Xbox چگونه واکنش نشان خواهند داد، صحبت می‌کنند.

Spot On یک برنامه خبری هفتگی است که در روزهای جمعه پخش می شود و در آن Tamoor Hussain سردبیر GameSpot و لوسی جیمز تهیه کننده ارشد درباره آخرین اخبار بازی صحبت می کنند. با توجه به چرخه اخبار بسیار پویا و بی پایان صنعت عظیم بازی های ویدیویی، همیشه چیزی برای صحبت در مورد آن وجود دارد، اما برخلاف بسیاری از برنامه های خبری دیگر، Spot On به جای خلاصه کردن همه اخبار، تنها در یک موضوع فرو می رود. Spot On هر جمعه پخش می شود.

تحریریه مجله بازی یک گیمر
بخوانید  ده‌ها بازی ویدیویی عالی موجود در B1G1 با 50% تخفیف در تارگت و آمازون