گودزیلا منهای یک به پرفروش‌ترین فیلم لایو اکشن ژاپنی در ایالات متحده تبدیل شد.


همزمان با انتشار ویدئوی جدید، اعلام شد که گودزیلا منهای وان با ادامه عملکرد فوق العاده خود، رکورد جدیدی در باکس آفیس آمریکای شمالی به ثبت رسانده است.

فیلم گودزیلا Minus One هفته گذشته در سینماهای آمریکای شمالی اکران شد و بزرگترین افتتاحیه را برای یک فیلم لایو اکشن ساخته شده در ژاپن و مجموعه گودزیلا و اکنون در جدیدترین فیلم به ثبت رساند. اخبار سینما و تلویزیون، فیلم جدید ژاپنی گودزیلا رکورد جدیدی را به ثبت رساند. فروش گودزیلا منهای یک در ایالات متحده از 17 میلیون دلار فراتر رفت، بنابراین این فیلم رسماً به پردرآمدترین فیلم اکشن ژاپنی در آن منطقه تبدیل شد.

اکران Godzilla Minus One در آمریکای شمالی ادامه خواهد داشت و از امروز تعداد سالن‌های سینما در آمریکا و کانادا به ۲۵۰۰ سالن افزایش خواهد یافت. علاوه بر این به همین مناسبت ویدئوی جدیدی از فیلم گودزیلا منهای یک منتشر شده است که در آن گودزیلا در حال حمله به شهر دیده می شود که در آن یکی از شخصیت های داستان نظاره گر حمله این هیولا در قطار است و شما می توانید این ویدیو را در زیر تماشا کنید:

دانلود از آپارات

فیلم Godzilla Minus One به کارگردانی و نویسندگی تاکاشی یامازاکی است که قبلاً روی جلوه‌های ویژه فیلم Shin Godzilla کار کرده و همچنین روی جلوه‌های ویژه فیلم جدید گودزیلا کار کرده است. ریونوسکه کامیکی، مینامی هامابه، یوکی یامادا، هیدتاکا یوشیکا، ساکورا آندو، ساساکی کورانوسوکه و مونتاکا آئوکی از جمله بازیگران حاضر در فیلم گودزیلا منهای یک هستند. گودزیلا منهای یک سی و هفتمین فیلم از مجموعه گودزیلا و سی و سومین فیلم گودزیلا از توهو است.

بخوانید  جداگانه بودن فایل دانلودی Modern Warfare 2 از وارزون ۲
تحریریه مجله بازی یک گیمر