بازی Baldur’s Gate 3 بر روی کنسول های ایکس باکس منتشر شد


صبح امروز پس از انتخاب Baldur’s Gate 3 به عنوان بهترین بازی سال در The Game Awards 2023، سرانجام با نام این بازی برای کنسول های Xbox منتشر شد.

مراسم اهدای جوایز Game Awards 2023 صبح امروز برگزار شد و در نهایت Baldur’s Gate 3 جایزه بهترین بازی سال را در این مراسم از آن خود کرد. اما چه اتفاقی افتاد که بازی روی کنسول های ایکس باکس منتشر شد؟ طبق جدیدترین اخبار بازی، این بازی نقش آفرینی بالاخره بر روی کنسول های ایکس باکس منتشر شد. استودیو Larian اعلام کرد که بازی Baldur’s Gate 3 پس از انتخاب بهترین بازی سال، اکنون بر روی کنسول های Xbox Series X در دسترس است. Xbox Series S منتشر شد.

پیش از این اعلام شده بود که این بازی نقش آفرینی در ماه دسامبر بر روی این کنسول ها عرضه می شود و بسیاری انتظار داشتند که این اتفاق پس از جوایز بازی 2023 رخ دهد. Baldur’s Gate 3 قبلاً برای رایانه های شخصی و کنسول پلی استیشن 5 منتشر شده است و مورد تحسین قرار گرفته است. منتقدان و بازیکنان قسمت سوم بازی Baldur’s Gate پیش از این جایزه بهترین بازی سال را در مراسم جوی استیک طلایی دریافت کرده بود.

این بازی هم اکنون با قیمت 70 دلار در فروشگاه ایکس باکس در دسترس کاربران این کنسول قرار گرفته است. همچنین نسخه فیزیکی Baldur’s Gate 3 در اوایل سال 2024 برای رایانه های شخصی، پلی استیشن 5 و ایکس باکس سری ایکس | Xbox Series S منتشر خواهد شد.

تحریریه مجله بازی یک گیمر
بخوانید  اشاره آگهی شغلی فرام سافتور به بازی Armored Core 6