دشواری رویداد Abbatoir Of Zir در Diablo 4 “بسیار بیش از حد” است، بنابراین این به یک مشکل اصلی تبدیل می شود



پس از بازخوردها و شکایات بازیکنان، رویداد ظاهراً دشوار Zir’s Slaughterhouse Diablo IV به میزان قابل توجهی از دشواری آن کاسته می شود.

رویداد Abbatoir of Zir در تاریخ 5 دسامبر به عنوان بخشی از فصل 2 Diablo IV با تم خون آشام آغاز شد و قرار بود به بازیکنان حداکثر سطح با تجهیزات بهینه اجازه دهد تا پس از غلبه بر سیاهچال های سطح 100 کابوس بازی، خود را بیشتر به چالش بکشند. با وجود این، بازیکنان از سختی این رویداد – که عملکردی مشابه بازی Diablo III’s Great Rifts دارد و بازیکنان باید تعداد معینی از دشمنان را در یک محدودیت زمانی بکشند – برای سایر فعالیت‌های آخر بازی در بازی شکایت کرده‌اند.

علاوه بر همه چیز، پاداش – توانایی پیشبرد یک علامت جدید قدرتمند، Tears of Blood – ارزش آن را نداشت. ریاضی دستمال توسط بازیکنان در مکان هایی مانند Reddit نشان داد که کسانی که برای این رویداد آماده می شوند باید صدها ساعت بازی کنند تا علامت Tears of Blood را به بالاترین سطح خود برسانند، که به نظر نمی رسد ارزش آن را داشته باشد، زیرا این علامت به قلمرو ابدی بازی پس از پایان بازی منتقل نمی شود. پایان فصل 2

بلیزارد اعلام کرد که بسیاری از این شکایات در یک پچ آتی که قرار است در 8 دسامبر منتشر شود، رسیدگی خواهد شد. مدیر انجمن دیابلو، آدام فلچر، در پستی از انجمن بازی به خاطر بازخوردشان تشکر کرد پست انجمن قبل از تشریح تغییرات زیادی که در رویداد رخ می دهد. برای شروع، Glyph XP از سطح 2 زیر کشتارگاه افزایش می یابد و با پیشرفت بازیکنان به سطوح بالاتر، “به طور قابل توجهی” افزایش می یابد، که باید به کاهش شکایات بازیکنان در مورد احساس بی فایده بودن به دلیل زمان مورد نیاز کمک کند.

بخوانید  با بهترین خرید، 20 دلار از دنیای ساخته شده Yoshi's Crafted دریافت کنید

اما این تنها تغییر نیست. به گفته فلچر، سختی کشتارگاه زیر به طور کلی کاهش می یابد و آسیب دریافتی از هیولاها به عنوان بخشی از رویداد تا 20٪ کاهش می یابد. علاوه بر این، افزودن‌های مشکل‌زا مانند Vampiric و Suppressor در سراسر بازی غیرفعال خواهند شد، اگرچه مدت زمان دقیق آن مشخص نیست. طبق گفته فلچر، سطوح قبلی به طور کلی دشوارتر خواهند بود، اما سطح 10 و بالاتر تقریباً مانند قبل دشوار خواهد بود.

فلچر می نویسد: «ما دیدیم که بازیکنان متوجه شده اند که سختی بسیار زیاد است، حتی در سطح اول برای کسانی که قبلاً موفق به تکمیل سطح 100 سیاهچال کابوس شده اند. “این تغییرات فرصت های بیشتری را برای بازیکنان فراهم می کند تا سطوح قبلی را تجربه کنند و با پیشرفت در آنها رشد کنند.”

برای کسانی که ARPG بلیزارد را بازی می‌کنند اما به دنبال چالش کمتری هستند، Diablo IV رویداد محدود دیگری به نام Midwinter Blight را در 12 دسامبر دریافت خواهد کرد. در رویداد تعطیلات، بازیکنان با ردیابی Red-Cloaked لوازم آرایشی و اقلام جدیدی به دست خواهند آورد. ترور

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد دریافت کند.

تحریریه مجله بازی یک گیمر