کسب تاییدیه منتقدان یکی از اهداف تیم Final Fantasy 7 Rebirth بود

کارگردان بازی Final Fantasy 7 Rebirth می گوید که گرفتن امتیاز متاکریتیک بالا یکی از اهداف تیم سازنده بوده است.

بازی Final Fantasy 7 Rebirth کمتر از یک هفته دیگر در تاریخ 10 اسفند (29 فوریه) به طور انحصاری برای کاربران پلی استیشن 5 در دسترس خواهد بود. اخیراً نمرات منتقدان بازی Final Fantasy 7 Rebirth در وب سایت متاکریتیک منتشر شده است. نتایج نشان می دهد که این نسخه از مجموعه پس از فاینال فانتزی 9 با میانگین امتیاز 93 موفق ترین اثر این مجموعه محسوب می شود.

حال برای آخرین اخبار بازی در این زمینه نائوکی هاماگوچیکارگردان بازی Final Fantasy 7 Rebirth ضمن قدردانی از همکارانش هدف خود و اعضای تیم سازنده بازی را برای رسیدن به این موفقیت و کسب امتیاز بالای 90 عنوان کرد و توضیح داد: کسب امتیاز بالای 90 در متاکریتیک یکی بود. از اهداف ما در استودیوی اسکوئر انیکس. این به دست نیامد.” این دستاورد تنها با تلاش فراوان تیم سازنده به دست آمد. من از صمیم قلب از همه آنها تشکر می کنم.

در این مدت، من از رسانه ها، جامعه، اینفلوئنسرها و همچنین تیم روابط عمومی خود حمایت زیادی دریافت کردم. هر چقدر هم از شما تشکر کنم کافی نیست. ما با هم این مسیر موفق و مثبت را تا روز انتشار بازی ادامه خواهیم داد.»

حال باید منتظر ماند و دید که آیا بازی Final Fantasy 7 Rebirth قادر به جلب نظر بازیکنان است یا خیر. نظرات و انتظارات خود را در این زمینه با ما در میان بگذارید.

تحریریه مجله بازی یک گیمر
بخوانید  یوبی سافت بیستمین سالگرد سری Far Cry را جشن می گیرد