چگونه به سرعت قدرت خود را در Destiny 2: Final Form افزایش دهید و چگونه کار می کند

شکل نهایی در Destiny 2 ظاهر می شود، و همانطور که در قلب رنگ پریده مسافر پیش می روید، می خواهید سطح قدرت خود را بهبود ببخشید اگر امیدوارید در مقابل شاهد و لژیون هایش شانس مبارزه داشته باشید. مانند الحاقات قبلی، Destiny 2: The Final Shape در شروع ماجراجویی همه بازیکنان را در شرایط برابر قرار می دهد و پیشرفت به شما کمک می کند تا قدرت کلی خود را افزایش دهید. این به صورت ارگانیک اتفاق می‌افتد، اما با راه‌اندازی حمله Salvation’s Edge تنها چند روز پس از راه‌اندازی برنامه توسعه، عجله‌ای برای رسیدن به سقف قدرت در سریع‌ترین زمان ممکن وجود خواهد داشت.

Bungie همچنین تغییراتی در Power و نحوه عملکرد آن ایجاد کرده است که در ادامه می‌توانید در مورد این تغییرات بیشتر بخوانید. اگر می‌خواهید در این نبرد بزرگ در برابر Witness بجنگید، در اینجا نحوه افزایش سریع قدرت خود در فرم نهایی آورده شده است. همچنین می توانید نکات برجسته پچ عظیم منتشر شده برای The Final Shape را بررسی کنید.

سطح شروع درپوش قدرت

برای The Final Shape، همه نگهبانان شروع به کار خواهند کرد 1900 قدرت. برای یادآوری، Power مجموع سلاح‌ها و زره‌های شماست و با افزایش سطح مصنوع فصلی می‌توان به قدرت پاداش دست یافت.

نحوه دسترسی به کلاهک های Power Soft، Puissant و Pinnacle

  • طبقه برق: 1900
  • کلاهک نرم: 1940
  • برنامه قدرتمند: 1990
  • کلاهک اوج: 2000

اول از همه، سریعترین راه برای آماده شدن برای حمله این است که کمپین The Final Shape را با درجه سختی Legendary بازی کنید، زیرا به شما یک جایزه داده می شود. مجموعه کامل چرخ دنده های قدرت 1960–این +20 در گروه قدرتمند است — برای تلاش شما.

بخوانید  چگونه مادام وب در باکس آفیس با موربیوس مقایسه می شود

کلاهک نرم به آن وصل شده است 1940–فقط 40 توان از سطح شروع و بسیار کمتر از 150 مورد نیاز معمولی — و دراپ های انگرام و تجهیزاتی را دریافت خواهید کرد که به شما کمک می کند تا سریع به آن نقطه برسید.

هنگامی که به سال 1940 رسیدید، با پیشروی به سمت سقف توانا، دستاوردهای شما شروع به کاهش خواهد کرد 1990. هنگامی که درپوش برق را می زنید، آن موقع است که کار واقعاً شروع می شود. با پیشروی به سمت افت انگرام Pinnacle، باید اولویت بندی کنید 2000 یک کلاهک سخت، زیرا انگرام های قدرتمند کافی نیستند.

قدرت فعالیت چگونه کار می کند

با شروع با The Final Shape، Bungie درک سطح قدرت فعالیت‌ها را آسان‌تر می‌کند. فعالیت ها به دو دسته تقسیم می شوند: خاموش کردن و روشن کردن. فعالیت‌هایی که خاموش‌شده‌اند می‌توانند توسط هر کسی، صرف نظر از سطح قدرتشان انجام شود. فعالیت‌ها شامل کمپین‌ها، ماموریت‌های داستان فصلی، مقصدهای پرسه‌زنی آزاد، Crucible و برخی محتوای قدیمی است. فعالیت‌های فعال‌شده با قدرت به شما کمک می‌کنند تا قدرت خود را بهبود ببخشید و شامل لیست‌های پخش Vanguard، گرگ و میش، فعالیت‌های فصلی، چرخش‌های ماموریت عجیب و غریب، Trials of Osiris، حملات و سیاه چال‌ها می‌شود.

به عنوان مثال، سطح دشواری استاندارد فعالیت‌های Vanguard Ops، فعالیت‌های فصلی، ماموریت‌های عجیب و غریب، حمله‌ها و سیاه‌چال‌های فعال شده با قدرت به شما کمک می‌کند تا سطح قدرت خود را تا سقف Mighty و Pinnacle افزایش دهید. Advanced (Hero سابق) روی پاور 1995، Expert روی پاور 2005 و Grandmaster روی Hard 2020 تنظیم شده است.

بخوانید  مجازات برای بازیکنانی که از باگ The Division 2 برای پیشرفت استفاده کردند، تایید شد

سطح دشواری سرپوش قدرت فعالیت چگونه به استادی نمونه هایی از فعالیت ها
استاندارد (1945 روی افزایش سطح قدرت خود به کلاه های Mighty و Pinnacle تمرکز کنید. عملیات پیشتاز، فعالیت های فصلی، ماموریت های عجیب و غریب، حملات و سیاه چال ها
پیشرفت
(قهرمان قبلی)
1995 ساخت بیلد شخصی خود را برای گیم پلی به سبک Nightfall بهینه کنید، در حالی که هنوز با بازیکنان دیگر ملاقات می کنید. شب در حال سقوط است
کارشناس
(افسانه قبلی)
2005 ترکیب تیم خود را بهینه کنید و بر توانایی خود در کار تیمی تکیه کنید. شب، بخش های گمشده، فعالیت های فصلی، ماموریت های عجیب و غریب
استاد 2010 با بهره گیری از مهارت های به دست آمده با درگیر شدن در سطوح دشواری دیگر، اجرای خود را بهینه کنید. گرگ و میش، بخش های گمشده، حملات و سیاه چال ها
استاد بزرگ 2020 همه را به هم گره بزنید و برای غلبه بر بزرگترین چالش های Destiny 2، تسلط واقعی را نشان دهید. شب در حال سقوط است
حالت مسابقه 1965 یک چالش منحصر به فرد و با زمان محدود که در آن هر مهاجم باید گیم پلی خود را به نمایش بگذارد. در این حالت Fireteam Power اعمال نخواهد شد. در 48 ساعت اول حمله کنید

Fireteam Power چگونه کار می کند

بنابراین شما کار زیادی انجام نداده اید و نگران هستید که برای حمله یا یک سیاه چال جدید سطح پایینی داشته باشید. نگران نباشید، زیرا Bungie در حال معرفی Fireteam Power حتی به زمین بازی است. روش کار به این صورت است که بازیکنی که بالاترین سطح قدرت را در فایرتیم داشته باشد به عنوان Power Leader تبدیل می شود و سایر بازیکنان در فایرتیم در صورت عدم رسیدن به قدرت به پنج سطح پایین تر از Power Leader پایین می آیند. در حال حاضر بالاتر .

بخوانید  ست های ساختمانی Pokemon Mega Bloks فقط امروز بیش از 50٪ تخفیف دارند

شایان ذکر است که Fireteam Power فقط بر دشواری فعالیت تأثیر می گذارد و سطح قدرت تنظیم نشده شما همچنان قدرت پاداش های شما را تعیین می کند. اگر رهبر قدرت هستید، به ازای هر جایزه ای که در پایان فعالیت کسب کرده اید، جایزه دریافت خواهید کرد.

وسایل قدیمی خود را گردگیری کنید

به عنوان بخشی از تلاش های Bungie برای آوردن Guurdian ها، جدید و قدیمی، به The Final Shape، محدودیت های قدرت موجود در دنده های قدیمی حذف شده است. اگر تعدادی سلاح قدیمی دارید که گرد و غبار را در خزانه خود جمع آوری می کند که زمانی سلاح انتخابی شما بود، اکنون زمان مناسبی برای پاک کردن آنها، پیوستن به یک جوخه و مقابله با شاهد است.

یا آنها را در گاوصندوق خود بگذارید! بسیاری از این تجهیزات دارای ویژگی‌های ذخیره‌سازی نیستند و مزایای آنها ممکن است به خوبی سلاح‌ها و زره‌های جدیدی که در طول کمپین ظاهر می‌شوند نباشد.

منبع

تحریریه مجله بازی یک گیمر