پردازنده های AMD Ryzen 7000X3D ظاهرا مادربردها را از بین می برند، بنابراین بایوس خود را به روز کنید

شایان ذکر است که ایسوس اخیراً نسخه های قدیمی بایوس را از چندین مادربرد حذف کرده است، همانطور که توسط کاربر توییتر @9550pro نشان داده شده است، اما مشخص نیست که آیا این موضوع مرتبط است یا خیر. اورکلاکر و سازنده محتوا به نام der8auer همچنین با فرسودگی 7000X3D مشکل داشت، اگرچه بسیار بالاتر از چیزی بود که اکثر مردم توصیه می کردند. در حال حاضر، اگر صاحب یک 7000X3D هستید، توصیه می کنیم بایوس مادربرد خود را به روز کنید و فعلاً CPU را در ساعت پایه خود نگه دارید.

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.

پردازنده‌های AMD Ryzen 7 اخیراً موفق شده‌اند در میان گیمرهای رایانه شخصی موفقیت بزرگی داشته باشند، اما به نظر می‌رسد که ممکن است یک مشکل اساسی داشته باشند که کاربران باید از آن آگاه باشند. گزارش‌های متعددی مبنی بر اتمام پردازنده‌های AMD Ryzen 7000X3D در چند هفته گذشته گزارش شده است و ممکن است به‌روزرسانی بایوس این مشکل را برطرف کند.

Redditor Speedrookie کار چند روز پیش CPU 7000X3D آنها در سوکت خود کمانده شد و مادربرد آنها را از بین برد. پس از مدتی رفت و برگشت با AMD، آنها توانستند قطعات را به شرکت برگردانند و جایگزینی را ارسال کنند. Speedrookie معتقد است که این مشکل ناشی از نسخه قدیمی بایوس است که ممکن است با مشخصات اورکلاک CPU تعامل ضعیفی داشته باشد، اگرچه در حال حاضر این فقط حدس و گمان است. GameSpot برای توضیح بیشتر در این مورد با AMD تماس گرفته است.

بخوانید  هاست مناسب وردپرس؛ 4 نکته برای انتخاب دقیق
تحریریه مجله بازی یک گیمر