اضافه شدن چهار بازیگر جدید به فصل دوم سریال خانواده اژدها

مدتی پیش مشخص شد که فصل دوم سریال خانه اژدها برخلاف برنامه اولیه قرار است در 8 قسمت تولید شود و گفته می شود برخی از محتوای در نظر گرفته شده برای فصل دوم از جمله یک نبرد بسیار بزرگ، به فصل سوم سریال House of the Dragon منتقل شد. و احتمالا به زودی این سریال برای فصل سوم تمدید خواهد شد. همچنین امکان ساخت فصل چهارم سریال House of the Dragon نیز وجود دارد.

راسل بیلی در نقش سر سایمون استرانگ، فاکس نقش گواین هایتاور، رنکین در نقش آلیس ریورز و سلیم نقش آلین هال را در فصل دوم House of the Dragon بازی خواهند کرد. مت اسمیت، اما دارسی، اولیویا کوک، ریس ایفانس، استیو توسن، سونویا میزونو، ایو بست، فابین فرانکل، ایوان میچل و تام گلین کارنی نیز از جمله بازیگرانی هستند که بازگشت آنها به فصل دوم House of Dragons تایید شده است.

سایمون راسل بیلی، فردی فاکس، گیل رنکین و ابوبکر سلیم

از ماه گذشته فیلمبرداری و تولید فصل دوم سریال House of the Dragon رسما آغاز شده و هم اکنون در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیونبازیگران بیشتری به گروه بازیگران فصل دوم اسپین آف پیش درآمد Game of Thrones اضافه شده اند. سایمون راسل بیلی بازیگر فیلم کینگ لیر، فردی فاکس بازیگر فیلم Slow Horses، گیل رنکین بازیگر سریال Perry Mason و ابوبکر سلیم بازیگر سریال Raised by Wolves چهار بازیگر جدید هستند که به این بازیگر پیوسته اند. فصل. سری دوم خانواده دراگون اضافه شد.

فصل دوم خانواده اژدها قرار است در تابستان 2024 از شبکه HBO پخش شود. مانند فصل اول رایان کندالتولید سریال خانه اژدها را با همکاری جورج آر آر مارتینسازنده دنیای وستروس روی این سریال کار می کند.

بخوانید  دوحه، راهنمای سفر به قطر - Flytoday

شبکه HBO از اضافه شدن چهار بازیگر دیگر به فصل دوم سریال House of the Dragon خبر داد.