پایان فیلمبرداری سریال اسپین آف The Walking Dead با محوریت Rick و Michonne

در خلاصه داستان سریال اسپین آف The Walking Dead با محوریت ریک و میشون آمده است: “این سریال داستان عشقی حماسی از دو شخصیت را نشان می دهد که توسط دنیایی تغییر یافته دگرگون شده اند. بعد فاصله و قدرت شکست ناپذیر آنها را از یکدیگر دور نگه می دارد. ریک و Michonne وارد دنیایی می شود که بر پایه جنگ علیه مردگان و در نهایت جنگ علیه زنده ها بنا شده است. آیا آنها می توانند خود را در مکان و موقعیت متفاوتی بیابند؟

فیلمبرداری مجموعه اسپین آف The Walking Dead با محوریت Rick و Michonne به پایان رسید.

سریال The Walking Dead: Dead City در 18 ژوئن اکران می شود. چند هفته پیش فیلمبرداری سریال The Walking Dead: Daryl Dixon به پایان رسید و حالا صحبت از ساخت فصل دوم این اسپین آف است. اگرچه قرار بود این سریال با محوریت شخصیت های ریک و میشون امسال پخش شود، اما اکنون می دانیم که در سال 2024 به طرفداران ارائه خواهد شد.

مجموعه اسپین آف Walking Dead با محوریت ریک و میشون بر اساس کمیک هایی به همین نام توسط رابرت کرکمن، تونی مور و چارلی آدلارد ساخته شد رابرت کرکمن، اسکات ام ویمپ، گرگ نیکترو، دیوید آلبرت، جوزف اینکاپرا، گیل آن هرد، دنیس هاث و آنجلا کانگ به عنوان تهیه کننده اجرایی و اسکات ام گیمپل به عنوان گرداننده، تهیه کننده و نویسنده این سریال و Danai Gurira یکی از نویسندگان و خالقان این پروژه است.

در میان جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، باخبر می شویم که مراحل فیلمبرداری سریال اسپین آف The Walking Dead با محوریت شخصیت های Rick و Michonne به پایان رسیده است. گروه سازنده این درام ترسناک 6 قسمتی اخیرا با انتشار بیانیه ای جدید در توییتر ضمن تشکر از زحمات تیم سازنده، پایان فیلمبرداری این سریال را اعلام کردند. فیلمبرداری این سریال با نقش آفرینی آندره لینکلن و دانای گوریرا این کار در ایالت نیوجرسی انجام شد.

بخوانید  لگو هاگوارتز اکسپرس و سایر کیت های ساختمانی هری پاتر برای جمعه سیاه به فروش می رسد
تحریریه مجله بازی یک گیمر