ویژگی های کیف پول بورس ایران برای خرید بیت کوین

My Wallet در این مقاله به بررسی ویژگی های بهترین صرافی های ایرانی برای خرید بیت کوین پرداخته است.

با اوج گیری قیمت بیت کوین از مرز 65 هزار دلار و در عین حال رشد قیمت دلار و رسیدن به بیش از 60 هزار تومان، بار دیگر شاهد این هستیم که بسیاری از کاربران ایرانی ارزش ارزهای خود را حفظ می کنند. سرمایه ریال و با هدف دستیابی به سودهای کلان سرمایه گذاری در بیت کوین انجام شد. اما وجود تحریم‌های مالی و همچنین عدم دسترسی به پلتفرم‌های پرداخت بین‌المللی مانند پی پال، موانع زیادی را بر سر راه تجارت ارزهای دیجیتال برای تجار ایرانی ایجاد کرده است.

این موضوع باعث شده تا این معامله گران به جای استفاده از صرافی های خارجی به استفاده از صرافی های معتبر ایرانی مانند My Wallet Exchange روی بیاورند. اما سوال اینجاست که اگر تحریم ها نبود، آیا این بورس ها باز هم می توانستند با همتایان خارجی خود رقابت کنند؟! با ما همراه باشید تا با ویژگی های بهترین صرافی های ایرانی برای خرید بیت کوین بیشتر آشنا شوید.

مروری بر بیت کوین و سرمایه گذاری

قیمت بیت کوین معروف به سلطان ارزهای رمزنگاری شده در یک جهش قیمتی به 4 میلیارد و 122 میلیون تومان رسید. اگر کمی به عقب برگردیم و به سال های 1388 تا 1394 نگاهی بیندازیم، متوجه می شویم که نزدیک به 99 درصد افراد جامعه شناخت خاصی از این طلای مجازی نداشتند و همین بی توجهی باعث شد تا سودهای میلیاردی از دست بدهند! اکنون بسیاری از کاربران ایرانی پس از شنیدن آمار و ارقامی مانند قیمت ۶۸ هزار دلاری به فکر سرمایه گذاری در بیت کوین افتاده اند.

به طور کلی بیت کوین معتبرترین ارز دیجیتال در بازار ارزهای دیجیتال به حساب می آید که به لطف ارزش بازار 1300 میلیارد دلاری خود توانسته چندین سال و در هر برهه ای از تاریخ به سلطان دنیای ارزهای دیجیتال تبدیل شود. . در بازار کریپتوکارنسی، هر ارز دیجیتالی توانسته است عنوان پادشاه را به خود اختصاص دهد و بیت کوین را از آن خود کند و برای چند لحظه شماره یک بازار شود. ساتوشی ناکاموتو، خالق بیت کوین، در روزهای ابتدایی رونمایی از این ارز استثنایی، آن را به عنوان جایگزینی برای ارزهای فیزیکی و ارزهای فیات مانند دلار، یورو، پوند استرلینگ و … معرفی کرد.

با گذشت نزدیک به 15 سال از راه اندازی بیت کوین، این ارز امروزه جایگاه ویژه ای در دنیای مالی پیدا کرده است. رقیب سرسخت آن، ترامپ، رئیس جمهور سابق ایالات متحده و گزینه اصلی جمهوری خواهان در انتخابات ریاست جمهوری آتی، از پذیرش این ارز دیجیتال و نیاز به قانون گذاری در مورد آن صحبت می کند که آینده درخشان بیت کوین را نشان می دهد.

آیا بیت کوین گزینه خوبی برای سرمایه گذاری است؟

یکی از موضوعات مهمی که این روزها کاربران علاقه مند به ورود به دنیای ارزهای دیجیتال در مورد آن صحبت می کنند، این سوال است که آیا بیت کوین واقعا ارزش سرمایه گذاری را دارد؟ برای پاسخ به این سوال باید بگوییم که سلطان ارزهای دیجیتال از زمان عرضه اولیه تاکنون توانسته رشد قیمتی 107 میلیون درصدی را به ثبت برساند، رقمی که نه تنها نادر است، بلکه کاملاً منحصر به فرد است. با استقبال گسترده جوامع مختلف از بیت کوین و اضافه شدن درگاه های پرداخت ویژه به آن که امکان پرداخت هزینه های عادی زندگی از رزرو هتل تا خرید مبلمان منزل را فراهم می کرد، کارشناسان نظرات مثبتی را در مورد قیمت آتی این ارز مطرح کردند. ارز دیجیتال.

بخوانید  مجموعه جعبه بلوری ماتریکس 4K در آمازون با قیمت اولیه روز عرضه شد

اگرچه جهش فعلی قیمت بیت کوین احتمالاً به دلیل نزدیک شدن به رویداد نصف شدن است که پس از آن کاهش قیمت اندکی را تجربه خواهیم کرد. اما با بررسی تاریخچه قیمت بیت کوین پس از نصف شدن قبلی، متوجه می شویم که قیمت بیت کوین 12 تا 18 ماه پس از این اتفاق به افت قیمتی باورنکردنی می رسد! مطمئناً به همین دلیل است که در حال حاضر خرید و سرمایه گذاری در بیت کوین بهترین گزینه موجود برای کاربرانی است که به دنبال سودهای کلان از بازار ارزهای دیجیتال هستند.

زمانی که برخی از تحلیلگران بازار ارزهای دیجیتال مانند کتی وود (مدیر عامل مدیریت سرمایه گذاری ARK) به این سوال پاسخ دادند که آینده قیمت بیت کوین را چگونه می بینید؟ قیمت یک میلیون دلار برای هر واحد بیت کوین در نظر گرفته شد و این موضوع مورد انتقاد بسیاری از مخالفان دنیای ارزهای دیجیتال قرار گرفت. اما اگر هر احساس و هیجانی را کنار بگذاریم و با دیدی منطقی به این موضوع نگاه کنیم، آیا واقعا غیرممکن است ارز دیجیتالی که طی 15 سال شاهد رشد 107 میلیون درصدی قیمت خود بوده است، تبدیل به یک میلیون دلار شود؟!

خرید بیت کوین در ایران

با توجه به اینکه صرافی‌های متمرکز ارزهای دیجیتال مانند Binance از تحریم‌های مالی پیروی می‌کنند و حساب‌های کاربران ایرانی را در پلتفرم جهانی PayPal می‌بندند که از آن برای پرداخت هزینه‌ها و کسب دلار استفاده می‌کردند، بسیاری از معامله‌گران شاهد ورود به دنیای مالی جهانی هستند. بازارها و کسب سود از خرید بیت کوین به یک رویا برای ایرانیان تبدیل شده است. خوشبختانه با شفاف شدن رویکرد دولت جمهوری اسلامی ایران در انجام تراکنش‌های ارز دیجیتال با تصویب مقررات واردات خودرو با ارز دیجیتال و همچنین الزام مجوز استخراج ارزهای دیجیتال از وزارت صنعت، معدن و تجارت. تعداد زیادی از صرافی های ایرانی اعلام کردند که به دنبال دستیابی به هدف فراهم کردن شرایط عادلانه برای تجار ایرانی در انجام معاملات ارزهای دیجیتال هستند.

البته شایان ذکر است که بخش بزرگی از این صرافی ها خوش شانس نبودند و به دلیل نداشتن مکانی برای معامله گران ایرانی در تاریخ ماندند که می توان به کارمزد بالای آنها، لیست محدود ارزهای رمزپایه پشتیبانی شده و حداقل آن ها اشاره کرد. امنیت برای آنها و در این بین صرافی های معتبری هم در سطح جهانی با هم رقابت می کردند! یکی از این صرافی ها که بهترین گزینه برای خرید بیت کوین است، صرافی است کیف پول من یعنی به لطف پشتیبانی بیش از 2 هزار ارز دیجیتال توانسته به فهرست 10 صرافی برتر دنیا از نظر تنوع در حمایت از ارزهای دیجیتال راه پیدا کند.

بخوانید  مقایسه گرافیک و گیم پلی Resident Evil 4 Remake با نسخه اصلی

بر اساس بررسی ها و آمارهای انجام شده از سایت SimilarWeb، وب سایت محفظتی ماهانه 1.5 میلیون بازدید کننده دارد که نشان دهنده تعداد بالای معامله گران فعال این صرافی و شهرت بسیار خوب این صرافی است و می توانید به راحتی و با خیال راحت از امکانات آن برای خرید استفاده کنید. بیت کوین ها

مزایای کیف پول صرافی ایرانی من

ویژگی هایی که کیف پول Exchange من را به بهترین صرافی ایرانی برای خرید بیت کوین تبدیل کرده است را می توان در جدول زیر خلاصه کرد:

ویژگی های My Wallet Exchange (Howbull.me)

پشتیبانی از توانایی ایجاد یک کیف پول سفارشی

هزینه نگهداری و ذخیره سازی رایگان برای ارزهای دیجیتال

پشتیبانی از امکان تبدیل و مبادله ارزهای دیجیتال با یکدیگر

با استفاده از درگاه های بانکی معتبر ایرانی، حساب کاربری خود را شارژ کنید

دسترسی دائم به سیستم به دلیل عدم فیلتر یا قطع شدن سایت

استفاده رایگان از امکانات اولیه سیستم

نگهداری ارز دیجیتال در آن هیچ خطری ندارد زیرا این ارز ایرانی است و تحریم های بین المللی بر آن تاثیری ندارد

امکان انجام معاملات ارز دیجیتال به ریال

پشتیبانی قوی و 24 ساعته

امنیت بسیار بالا و غیرقابل هک برای صرافی و کیف پول سفارشی آن

حداقل کارمزد تراکنش را در نظر داشته باشید

نحوه خرید بیت کوین از صرافی کیف پولم

برای خرید بیت کوین از صرافی کیف پول من، ابتدا باید یک حساب کاربری در وب سایت یا اپلیکیشن موبایل آن صرافی ایجاد کنید. مرحله بعدی پس از ایجاد حساب کاربری، احراز هویت و افزودن یک کارت بانکی به نام شخصی است که حساب به نام او ایجاد شده است. مرحله احراز هویت با هدف افزایش سطح امنیتی اکانت کاربری شما به این صرافی اضافه شده است، تکمیل فرآیند 3 ساعت زمان می برد و پس از آن می توانید از تمامی امکانات این صرافی ایرانی بدون محدودیت خاصی استفاده کنید.

پس از افزودن شماره کارت بانکی خود به صرافی، نوبت به شارژ ریالی حساب کاربری می رسد که با کمک درگاه های بانکی مطمئن و مطمئن انجام می شود. مرحله آخر این است که به بخش خرید و فروش ارزهای دیجیتال بازگردید و بیت کوین (BTC) را انتخاب کنید. حساب.

بخوانید  ویدیوهای لو رفته از کنترلر و هدست Xbox با طراحی Starfield

مزایای خرید بیت کوین از صرافی محفظاتی

شاید این سوال در ذهنتان باشد که چرا باید از امکانات صرافی در کیف پولم برای خرید بیت کوین استفاده کنیم؟ پاسخ به این سوال مربوط به رفع شبهات احتمالی در استفاده یا عدم استفاده از امکانات بورس مذکور و بررسی مزایایی است که استفاده از امکانات این بورس برای شما به همراه خواهد داشت. به طور کلی، مهمترین مزایای خرید بیت کوین از کیف پول صرافی من به شرح زیر است:

  • حفاظت بالا: صرافی محفظاتی که از 4 سال پیش به صورت کاملا قانونی فعالیت خود را آغاز کرده است، هیچ گونه وقفه و مشکلی در ارائه خدمات به مشتریان خود نداشته و در حال حاضر کاربران با استفاده از امکانات آن مشغول معامله و انجام معاملات ارزهای دیجیتال هستند. ناگفته نماند که My Wallet Exchange دارای واحد فنی ویژه ای است که مسئولیت امنیت این صرافی و کاربران آن و حفاظت از آنها را با استفاده از جدیدترین الگوریتم های امنیتی بر عهده دارد.
  • هزینه های معقول: صرافی Keef Poul Man در اولین روزهای افتتاحیه ماموریت خود را برای کمک به کاربران ایرانی علاقه مند به تجارت در دنیای ارزهای رمزنگاری شده اعلام کرد و از آن روز تا به امروز به این هدف و شعار اولیه خود وفادار مانده است. با دریافت کارمزدهای پایین، سعی دارد کاربران بیشتری را به تجارت ارزهای رمزنگاری شده دعوت کند و از آن سود به دست آورد.
  • پشتیبانی حرفه ای: صرافی کیف پول من برای اثبات مشتری مداری خود با ایجاد یک واحد پشتیبانی قوی سعی در حل سوالات و مشکلات پیش روی کاربران خود در کمترین زمان ممکن کرده است. ماژول پشتیبانی این گروه دارای دو جزء چت آنلاین و تماس تلفنی می باشد و به صورت 24 ساعته از ساعت 8 صبح تا 22 شب در اختیار کاربران قرار می گیرد. در صورت نیاز به مراجعه حضوری می توانید به دفتر این بورس در مشهد، خیابان عباسی و برج کایان سنتر 2 نیز مراجعه کنید.

کیف پول من؛ بهترین گزینه برای خرید بیت کوین

همانطور که در بالا می بینید، بیت کوین در چند ماه گذشته یک رالی صعودی جدید را آغاز کرده است، که بسیاری از تحلیلگران معتقدند که ما را به اوج و رکورد جدید قیمت در سال 2025 سوق خواهد داد. اگر شما از آن دسته افرادی هستید که فرصت را غنیمت شمردید و به دنبال بهره مندی از این روند صعودی، توصیه می کنیم هنگام خرید صرافی های فارکس با بیت کوین به صرافی های معتبر ایرانی که سابقه شفافی دارند و به دلیل امکانات خوبی که دارند، مراجعه کنید. رقابت کنند. انتخاب ما برای تبادل کیف پول من همچنین پیشنهاد می کنیم از وب سایت این صرافی دیدن کنید تا بهتر متوجه شوید که چرا باید ما را انتخاب کنید.

منبع

تحریریه مجله بازی یک گیمر