نقد و بررسی XDefiant – Modern Warfare

منطقه آموزشی XDefiant به عنوان یک یادآوری آشکار است که شما در واقع در حال بازی کردن یک بازی Ubisoft هستید. در گوشه‌ای از این مرکز همایش متروکه، ماشین‌های بازی Far Cry 3: Blood Dragon، Just Dance 2014 و Riders Republic قرار دارند. در نزدیکی پذیرایی، یک صفحه نمایش بزرگ، ژست های خیره کننده شخصیت های مختلف شخصیت Assassin’s Creed را نشان می دهد، در حالی که راهروی کوتاه منتهی به مسیر مانع با مجسمه غول پیکر Rabbid، با چشمان باز و دهان باز تزئین شده است. همه اینها باعث می شود به نظر برسد که XDefiant جشنی از تاریخ یوبی سافت است، اما این تنها نیمی از واقعیت است. در عوض، این جشن بازی های یوبی سافت است که در درجه اول حول محور تفنگ های تیراندازی می چرخد.

XDefiant مانند یک ادای احترام است و به همین دلیل چیزی را ارائه نمی دهد که قبلاً در شوترهای رقابتی ندیده ایم. این یک تیرانداز رایگان برای بازی عمومی است که ترکیبات بازی‌هایی مانند Call of Duty و Overwatch را برای ایجاد یک آبگوشت کاملاً آشنا ترکیب می‌کند. اگر فرمول کار کند، کاملاً غیراصلی بودن چیز بدی نیست، و در این مورد، در بیشتر موارد این کار را می کند. اما برخی از ایده‌های متفاوت آن واقعاً با هم جور در نمی‌آیند، و این رویکرد برای برجسته شدن در بازار شلوغ تیراندازی کافی نیست، به‌ویژه زمانی که چنین حس مداومی از دژاوو را ارائه می‌کند.

هر یک از انواع بازی های قابل تشخیص XDefiant دو تیم از شش بازیکن را در مقابل یکدیگر قرار می دهد. اکشن در اینجا زمینی است، و با محدود کردن گزینه‌های حرکتی شما و محدود کردن مکان‌هایی که می‌توانید صعود کنید، بخش زیادی از پیمایش سیال موجود در بسیاری از تیراندازان مدرن را رها می‌کند. مبارزه سریع و عصبی است، با یک زمان کوتاه کشتن و بازپرداخت های سریع مطلع می شود. تقریباً مانند CoD در سال 2011 محکم است، با مجموعه ابزار کوچکتر و تمرکز بیشتر روی سلاح های متمایز.

شرحی ارائه نشده است

این اسلحه ها از زرادخانه ای آشنا از مسلسل های مدرن، تفنگ های ساچمه ای و غیره تشکیل شده اند. با این حال، بازی اسلحه رضایت‌بخش است و هر سلاح حتی در یک دسته، منحصر به فرد است. به عنوان مثال، AK-47 را در نظر بگیرید: این تفنگ تهاجمی روسی که درازمدت کار می‌کند، مشت محکمی است، اما پس زدن شدید آن در مقایسه با M16A4 مانورپذیرتر و انفجار سه گلوله آهسته‌تر آن، کمی دست و پا گیر می‌کند. انتخاب یک اسلحه و وزن کردن مزایا و معایب تصمیم مهمی به نظر می رسد که به تدریج به ده ها تصمیم کوچکتر تبدیل می شود، زیرا شما به تعداد زیادی اپتیک، دستگیره های عقب و لوله های اصلاح شده دست پیدا می کنید که ویژگی های مختلف را تغییر می دهند. سیستم XP XDefiant با همان قالب CoD مطابقت دارد و به شما این امکان را می‌دهد تا با کشتن دشمنان و انجام اهداف مختلف روزانه و هفتگی، قفل اسلحه‌ها، ملحقات سلاح و پرتابه‌های جدید را باز کنید. این همچنین به یک نبرد پاس پولی استاندارد متشکل از هزاران لوازم آرایشی و تقویت XP مرتبط است.

بخوانید  Lies Of P 2 Confirmed Alongside Teases Of Upcoming DLC

با این حال، مبارزات XDefiant بدون مشکل نیست. تک تیراندازها اسلحه اصلی انتخابی در حال حاضر هستند، فقط به این دلیل که بازیکنان به سختی هنگام آسیب زدن تکان می‌خورند. در یک بازی با زمان کشتن کوتاه اما کمی بیشتر از چیزی مانند CoD، سلاح های تک شلیک باید معایب بیشتری داشته باشند. نمی‌توانم تعداد دفعاتی را بشمارم که کسی را فقط با یک گلوله با سرب پر کرده‌ام، زیرا خیلی آسان است که یک گلوله را زیر شلیک ردیف کنی. بارگیری مجدد و سرعت پایین آنها تیراندازها را در موقعیت خوبی قرار می دهد، اما عدم تلنگر تعادل بازی را به طور کلی به هم می زند تا جایی که تک تیراندازها شاتگان های موثرتر از شاتگان های واقعی هستند – که دارای اثر موج دار است. بی فایده کردن کل دسته سلاح ها

در حالی که شما آزاد هستید تا از هر سلاحی که می خواهید استفاده کنید، XDefiant از شما می خواهد که قبل از هر مسابقه یکی از چهار گروه را انتخاب کنید (یک پنجم را می توان با جمع آوری مقدار زیادی XP خریداری یا باز کرد). هر چهار بخش از یک بازی متفاوت یوبی‌سافت گرفته شده‌اند و XDefiant را به نوعی تیرانداز قهرمان چندجانبه تبدیل می‌کند. اینها عبارتند از Cleaners از The Division، Phantoms از Ghost Recon: Phantom (یک بازی تیراندازی رایگان که دیگر وجود ندارد)، Libertad از Far Cry 6 و Echelon از سری Splinter Cell. هر گروه دارای یکی از دو توانایی است که می توانید در جنگ از آنها استفاده کنید، همچنین یک ویژگی منفعل و یک Ultra منحصر به فرد. به عنوان مثال، پاک کننده ها به شما امکان می دهند یک پهپاد هوایی را به فضا پرتاب کنید که منطقه نزدیک را در آتش می گیرد، در حالی که توانایی Ultra آنها به شما یک شعله افکن پاداش می دهد تا برای مدت کوتاهی از آن استفاده کنید. هر گروه به اندازه‌ای متمایز است که برای بازی کردن متفاوت هستند، و استفاده از بیشتر توانایی‌ها سرگرم‌کننده است، چه در حال پرتاب یک قوطی گاز احیا کننده برای بهبود هم تیمی‌های خود در یک لحظه حیاتی باشید و چه در حال حمله به حریف از پشت امنیت نسبی. . از یک سپر تاکتیکی

بخوانید  404: یافت نشد - GameSpot
شرحی ارائه نشده است

با این حال، برخی از جناح‌ها محبوب‌تر از سایرین هستند، که تا حدودی کل سیستم را تضعیف می‌کند. در تجربه من، بازیکنانی که از لیبرتاد مبتنی بر پزشکی استفاده می‌کنند نادر هستند، در حالی که بازیکنان Echelon تقریباً در هر مسابقه‌ای رایج هستند. این به قدرت و تطبیق پذیری هر توانایی بستگی دارد. در حالی که اکثر گروه‌ها توانایی‌های تیمی یا موقعیتی بیشتری دارند، Echelons قدرت دیدن دشمنان را از طریق دیوارها دارند، که بی‌نهایت سودمند است. هیچ نقطه ضعفی برای استفاده از آن وجود ندارد، بنابراین جای تعجب نیست که اکثر بازیکنان این کار را انجام دهند. اما این عدم تعادلی ایجاد می کند که در آن جناح های دیگر نسبتاً بی فایده احساس می کنند.

با این حال، بزرگترین مشکل در مورد توانایی ها، برخورد سبک های XDefiant است. می‌خواهد هم یک تیرانداز سریع و هم یک تیرانداز تاکتیکی کلاس‌دار باشد، اما اولی بر دومی برتری دارد. وقتی دعواها در عرض چند ثانیه به پایان می‌رسند، وقتی اسلحه سریع‌تر، مؤثرتر است و مانند اینکه در حال آماده شدن برای پرتاب یک پهپاد هستید، شما را نمی‌کشد، جایی برای استفاده از یک توانایی وجود ندارد. برخی از حالت‌ها، توانایی‌های خاصی را نسبت به سایرین قابل اجراتر می‌سازند، مانند آزاد کردن سپر قابل استقرار فانتوم هنگام دفاع از منطقه ضبط. اما حتی پس از آن، نقشه‌ها بر اساس ترکیبی از اصول طراحی دایره‌ای و سه‌خط ساخته می‌شوند و این اطمینان را می‌دهند که دشمنان همیشه از چندین جهت با فرصت‌های فرار مختلف به سمت شما می‌آیند. باز هم، این باعث ایجاد برخی برخوردهای دراماتیک، شدید و سریع می شود، اما در بیشتر موقعیت ها به استفاده از چیزی غیر از سلاح گرم منجر نمی شود.

بخوانید  جان بویگا برای بازی در پیش درآمد مجموعه تلویزیونی کتاب الی - گزارش

پنج نوع بازی در پیشنهاد وجود دارد و هر کدام از انواع آشنای مبتنی بر هدف هستند. حالت اسکورت مستقیماً از Overwatch گرفته می‌شود و به یک تیم وظیفه می‌دهد محموله را از یک طرف نقشه به سمت دیگر هدایت کند، در حالی که تیم دیگر تلاش می‌کند آنها را در مسیر خود متوقف کند. همچنین Domination وجود دارد، که در آن هر دو تیم برای کنترل سه نقطه تسخیر با یکدیگر رقابت می کنند، در حالی که Occupy دارای یک نقطه است که به طور دوره ای مکان را در طول مسابقه تغییر می دهد. این تاکید بر حالت‌های ثبت نقطه، تنوع بازی را از بین می‌برد و طولی نمی‌کشد که تکرار در آن فرو می‌رود. همچنین کمی ناامید کننده است که در اینجا نوآوری بیشتری وجود ندارد، زیرا هیچ یک از حالت ها چیزی را ارائه نمی دهند که ما نداریم. قبلا دیده شده.

شرحی ارائه نشده استشرحی ارائه نشده است

علاوه بر طراحی خوب، نقشه ها حداقل از نظر بصری دلپذیر هستند و هر کدام از بازی های هر چهار جناح الهام گرفته شده اند. دامبو مستقیماً از The Division می آید، تکه ای از منهتن برفی که فروشگاه های متروکه، خیابان های عریض و تاکسی های زرد رنگ واژگون را در هم می آمیزد. در همین حال، Nudleplex پردیس رنگارنگ دره سیلیکون واچ داگز 2 است که دفاتر آن با سرسره‌های بازی کودکان و یک فواره مرکزی به هم متصل شده‌اند، در حالی که Echelon HQ در دفتری شیک با فناوری پیشرفته با دریچه‌های هوا برای خزیدن و یک سالن بزرگ ساخته شده است. برای آتش سوزی های تاریخی

XDefiant با قدرت کارت های خود و مکانیک های تیراندازی عالی، با ظاهری عالی وارد فضای تیراندازی رایگان می شود. ما امیدواریم برخی از مشکلات تعادلی آن به زودی برطرف شود، اما حتی در آن زمان، تک تیراندازهای بیش از حد در مقایسه با سبک‌های بی‌نظیر آن مشکلی نسبتاً جزئی است. سرعت اکشن با رویکرد کلاس محور آن در تضاد است و تقریباً به طور کامل تأکید بر توانایی های منحصر به فرد شخصیت ها را تضعیف می کند. مبارزه به اندازه کافی لذت بخش است که کاملاً قابل بازی باقی بماند، و پایه های XDefiant برای پیشرفت آماده است. با این حال، رقابت سخت است و گزینه های بهتری وجود دارد که چندان متضاد نیستند.

منبع

تحریریه مجله بازی یک گیمر