نسخه بعدی Zelda دنباله ای برای Tears of the Kingdom نخواهد بود


به گفته تهیه کننده زلدا، اثر بعدی این مجموعه دنباله مستقیم The Legend of Zelda: Tears of the Kingdom نخواهد بود.

با توجه به رویکرد گذشته سازندگان سری زلدا، نسخه‌های جدید این سری عموماً به‌عنوان دنباله‌ای بر بازی قبلی ساخته نمی‌شوند و تا زمان انتشار Tears of the Kingdom در اوایل سال جاری، Majora’s Mask مانند آخرین دنباله در نظر گرفته می‌شد. . که بر اساس نسخه قبلی خود ساخته شده است. Eiji Aonama، تهیه کننده سری Zelda تایید کرد که بازی بعدی Zelda یک اثر کاملا جدید خواهد بود.

Aonoma در مصاحبه اخیر خود با Game Informer یک بار دیگر تایید کرد که نسخه بعدی Zelda یک بازی کاملا جدید است و ساخت دنباله ای برای Tears of the Kingdom که خود دنباله ای بر Breath of the Wild است، خواهد بود. دور از اتمام برنامه ریزی شده. در واقع، Aonoma بعید می‌داند که نسخه بعدی Zelda دنباله‌ای مستقیم باشد.

تهیه کننده سریال زلدا در این باره توضیح داد: همانطور که قبلاً هم اشاره کردم با توسعه Tears of the Kingdom به دنبال دنیایی بر فراز آسمان جهان بودیم که در Breath of the Wild ساخته شده بود و توانستیم حداکثر امکاناتی که در آن گنجانده شده است. من فکر می کنم که Tears of the Kingdom به معنای واقعی کلمه آخرین نسخه از آنچه می توانیم در سری Legend of Zelda ارائه دهیم است. به همین دلیل فکر نمی کنم که نسخه بعدی را مانند ادامه جهان توسعه دهیم. ما ایجاد کردیم.”

در همان مصاحبه، Hidemaru Fujibayashi، کارگردان Tears of the Kingdom، تایید کرد که ویژگی Ultrahand از آن بازی در نسخه‌های بعدی Zelda گنجانده نخواهد شد. پیش از این، سازندگان اعلام کرده بودند که Tears of the Kingdom بسته الحاقی دریافت نخواهد کرد. زیرا بازی اصلی شامل تمام ایده ها و خلاقیت های سازندگان برای بازی و دنیای آن بود.

بخوانید  مجموعه انیمیشن سوسک آبی در دست ساخت است – گزارش
تحریریه مجله بازی یک گیمر