محصولات انحصاری Select Switch تا 50٪ تخفیف در آمازون دارند

بسته‌ای از بازی‌های نینتندو سوییچ تا ۵۰ درصد تخفیف در آمازون برای مدت محدودی دارد. این معاملات شامل نسخه های فیزیکی و دیجیتالی چندین عنوان منتشر شده توسط نینتندو است که به ندرت به فروش می رسد.

این فروش فرصتی عالی برای به دست آوردن نسخه های فیزیکی بازی های تحسین شده سوییچ، از جمله یکی از بهترین عناوین سیستم، Super Mario Odyssey است که تنها 40 دلار (از 60 دلار کاهش) دارد. نسخه‌های جعبه‌ای از Kirby and the Forgotten Land، Kirby's Dreamland Deluxe، و بازسازی The Legend of Zelda: Link's Awakening نیز فقط 40 دلار (معمولاً هر کدام 40 دلار) هستند، در حالی که Fire Emblem Warriors: Three Hopes فقط 30 دلار (به جای 60 دلار) قیمت دارد. .

اگر ترجیح می‌دهید بازی‌های دیجیتالی بخرید، آمازون برای عناوین بیشتر، از جمله همه بازی‌های ذکر شده در بالا، به‌علاوه سایر بازی‌های قابل‌توجه مانند Xenoblade Chronicles 3، Metroid Dread، Fire Emblem Engage و غیره، تخفیف‌هایی روی کدهای eShop ارائه می‌کند. تمام بازی‌های دیجیتال Switch با قیمت 40 دلار در دسترس هستند که 33 درصد تخفیف از قیمت استاندارد 60 دلاری آن‌ها دارد. ما همه بازی‌های Switch با تخفیف را در فهرست زیر جمع‌آوری کرده‌ایم.

معاملات بازی آمازون نینتندو سوییچ

تحریریه مجله بازی یک گیمر
بخوانید  مشخصات نسل جدید واحدهای پردازش گرافیکی انویدیا فاش شد