مجموعه انیمیشن نمادین TMNT به نیکلودئون می آید


در انتظار اکران آتی Teenage Mutant Ninja Turtles: Mutant Mayhem، Nickelodeon حقوق جهانی سریال اصلی انیمیشن دهه 80 را به دست آورده است. تنوع اولین کسی بود که این خبر را از Comic-Con گزارش کرد.

این نمایش که توسط Fred Wolf Films تهیه شده بود، بر اساس شخصیت های کتاب های مصور ساخته شده توسط کوین ایستمن و پیتر لرد بود. این نمایش در شهر نیویورک می گذرد و ماجراهای لاک پشت های نینجا جهش یافته نوجوان و متحدانشان را دنبال می کند که با شروران مختلف از جمله شردر بدنام و کرانگ مبارزه می کنند.

شرحی ارائه نشده است

این مجموعه در ابتدا به دلیل دستخوش تغییرات قابل توجهی نسبت به همتای کمیک با رنگ تیره‌تر خود قابل توجه بود و آن را به گونه‌ای که بیشتر دوستدار کودک و خانواده بود، تطبیق داد. شخصیت‌هایی از نمایش نمادین با ورودی‌های بعدی در فرنچایز، از جمله فیلم لاک‌پشت‌ها برای همیشه در سال 2009 و حضور در مجموعه تلویزیونی 2012، ظاهر شدند.

پس از راه اندازی، این سریال نقش مهمی در منجنیق کردن لاک پشت های نینجا جهش یافته نوجوان به محبوبیت جریان اصلی ایفا کرد و به یکی از محبوب ترین انیمیشن های تاریخ تلویزیون تبدیل شد. این موفقیت گسترده منجر به خلق فیگورهای اکشن، غلات صبحانه، اسباب بازی های مخمل دار و دیگر کالاهایی شد که شخصیت ها را به نمایش می گذاشتند که به پرفروش ترین ها در سراسر جهان تبدیل شدند.

Mutant Mayhem اولین انیمیشن سینمایی Nickelodeon با CG است. اولین انیمیشن سینمایی لاک‌پشت‌های نینجا نوجوان جهش‌یافته در بیش از 15 سال گذشته در تاریخ 2 اوت در سینماهای سراسر کشور اکران خواهد شد و اولین نمایش طرفداران آن اواخر این ماه خواهد بود.

بخوانید  زمان عرضه کنسول بعدی ایکس باکس فاش شد

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.

تحریریه مجله بازی یک گیمر