سه قسمت اول بازی Marvel’s Secret Invasion به زودی در Hulu پخش خواهد شد



سه قسمت اول بازی Marvel’s Secret Invasion از 21 جولای برای پخش در Hulu در دسترس خواهد بود. این قسمت ها تا 17 آگوست برای پخش در Hulu در دسترس خواهند بود. نمایش کامل در آینده ای قابل پیش بینی منحصر به Disney+ خواهد بود. بازی Secret Invasion در 21 ژوئن آغاز شد و آخرین نمایش آن قرار است در روز چهارشنبه 26 جولای در دیزنی پلاس به نمایش درآید.

این اولین نمایش مارول است که برای دیزنی پلاس تولید شده و به Hulu می‌رود. با این حال، نمایش جنگ ستارگان آندور سال گذشته با رفتار مشابهی روبرو شد، زمانی که دو قسمت از درام علمی تخیلی به مدت دو هفته در Hulu در دسترس قرار گرفت. کل فیلم خانم مارول نیز در ماه آگوست از تلویزیون پخش خواهد شد. سه قسمت اول در تاریخ 5 آگوست و سه قسمت آخر در 12 آگوست پخش خواهد شد.

کینگزلی بن آدیر، ستاره سریال Secret Invasion اخیراً در مورد اینکه چگونه نقش گراویک در سریال روی روند بازیگری او برای یکی از کنزهای باربی تأثیر گذاشته است صحبت کرد. امیلیا کلارک، یکی دیگر از ستاره های بازی Secret Invasion، به این ادعا که بازی صفحه سبز واقعی نبود، پاسخ داده است. این درام جاسوسی مدت کوتاهی پس از نمایش خود جنجال برانگیخت، زمانی که بینندگان دریافتند هنر افتتاحیه با استفاده از فناوری یادگیری ماشین ایجاد شده است.