فیلم و سریال خرداد 1403 هجری قمری از طایفه اژدها تا ضربه من

در این مطلب تعدادی از برجسته ترین فیلم ها و سریال هایی را که در خرداد 1403 هجری قمری وارد بازار می شود و می توانید در همان روز تماشا کنید را معرفی می کنیم.

خرداد یکی از آن ماه هایی است که در آن فیلم ها و سریال های مهم زیادی داریم. از فیلم جدید ریچارد لینکلیتر گرفته تا فصل دوم سریال که تقریباً همه منتظرش بودیم. پس بدون معطلی به سراغ فیلم ها و سریال های خرداد می رویم. در این ویدیو من فقط فیلم های با کیفیت خوب را نشان می دهم که در این ماه اکران می شوند، کاری به اکران های سینمایی ندارم. علاوه بر این فیلم هایی را که تاریخ اکران آنها تا کنون قطعی شده است را با کیفیت خوب ارائه خواهم کرد. این بدان معناست که سایر فیلم‌های باکیفیت که در این مقاله ذکر نشده‌اند ممکن است دیرتر یا حتی زودتر از زمان اعلام شده منتشر شوند. مانند فیلم گودزیلا حدود یک ماه زودتر از موعد مقرر اکران شد.

برای حمایت از ما این ویدیو را در یوتیوب Filmazi تماشا کنید


فیلم های ژوئن 1403

جنیفر لوپز در مقابل ربات غول پیکر در فیلم اطلس

فیلم اطلس

فیلم اطلس

تاریخ انتشار: 4 ژوئن

“آینده بشریت در دستان اوست.” Atlas Shepard یک تحلیلگر داده بسیار باهوش است که از انسان دوری می کند و به شدت به هوش مصنوعی بی اعتماد است. این زن جوان برای گرفتن یک ربات خائن به ماموریت می رود. اما مشخص شد که خود اطلس با این ربات گذشته اسرارآمیزی دارد. طولی نمی کشد که همه چیز به هم می ریزد و همه چیز طبق برنامه پیش نمی رود. در این صورت تنها امید اطلس برای نجات بشریت یک چیز است… هوش مصنوعی! اطلس که تا دیروز به هوش مصنوعی اعتماد نداشت، اکنون باید به آن اعتماد کند زیرا این تنها امید اوست. داستان در دنیایی با آینده ای تاریک می گذرد و این سرباز هوش مصنوعی معتقد است که تنها راه پایان دادن به جنگ، پایان دادن به بشریت است. جنیفر لوپز و استرلینگ کی. براون و مارک استرانگ از بازیگران مهم و مشهور این فیلم علمی تخیلی و اکشن ترسناک هستند که در تاریخ 4 ژوئن از نتفلیکس پخش خواهد شد.


گلن پاول در فیلم Hit Man

فیلم موفق من

فیلم هیتمن

تاریخ انتشار: 18 ژوئن

او یک قاتل نیست، اما می تواند وانمود کند که هست. فیلم جدید ریچارد لینکلیتر که 18 ژوئن آینده از نتفلیکس اکران خواهد شد، داستان یک استاد اخلاق و روانشناسی را روایت می کند که با همکاری پلیس نیواورلئان، خود را به عنوان یک قاتل مخفی در می آورد. در همین حین، او با زنی ناامید آشنا می شود که تلاش می کند از دست نامزد سابقش فرار کند. حالا این استاد یکی از شخصیت های دروغین او شده است و از طرفی عاشق این زن مرموز شده که یک دل دارد نه صد دل. که او را تبهکار می کند. جالب است بدانید این فیلم بر اساس یک مقاله داستان جنایی واقعی ساخته شده است که در سال 2001 منتشر شد. ریچارد لینکلیتر کارگردان این فیلم همان شخصی است که سه گانه قبل و پسری را کارگردانی کرده است. این فیلم برای اولین بار در جشنواره های فیلم ونیز و تورنتو به نمایش درآمد و منتقدان نظرات مثبت بسیاری را ثبت کردند.


پس زمینه فیلم Godzilla x Kong: The New Empire

فیلم گودزیلا و کنگ: امپراتوری جدید

فیلم Godzilla x Kong: The New Empire Movie

بخوانید  Granblue Fantasy: Relink نسخه کلکسیونی دوباره در آمازون ذخیره شد

تاریخ انتشار: 22 ژوئن

آخرین قسمت از دنیای سینمایی Monsterverse، کنگ قدرتمند و گودزیلای وحشتناک را در برابر تهدیدی عظیم، عظیم و مرگبار قرار می دهد. تهدیدی که در کمین دنیای ماست، ادامه حیات انسان ها، گودزیلاها و کنگ ها را تهدید می کند. این فیلم عمیقاً اسرار جزیره جمجمه و چیزهای فراتر از آن را به ما نشان خواهد داد. این فیلم مستقیماً به ریشه‌های زمین توخالی می‌پردازد و نبرد باستانی تایتان را که انسان و حیوان را برای همیشه کنار هم قرار داده بود، بررسی می‌کند. اگرچه این فیلم فروش بسیار خوبی داشت، اما نقدهای متفاوتی از منتقدان دریافت کرد و بسیاری به ناعادلانه این فیلم را با فیلم Godzilla Minus One مقایسه کردند. New Empire تا کنون به دومین موفقیت پرفروش سال 2024 تبدیل شده و عنوان پرفروش ترین قسمت گودزیلا در تاریخ را به خود اختصاص داده است. خبر خوب این است که دنباله آن در دست ساخت است.


سری ژوئن 1403

بندیکت کامبربچ با پسری در سریال اریک

سریال اریک

سریال اریک

تاریخ پخش: 10 ژوئن

“هیولاهای واقعی زیر تخت نیستند!” وقتی پسری 9 ساله به نام ادگار در دهه 1980 در منهتن ناپدید شد، پدرش وینسنت غرق در غم و اندوه، ابتدا به مواد مخدر روی آورد. اما پس از وارد شدن به مشکلات مختلف، با هیولایی زیر تخت ادگار به نام اریک دوست می شود و از این طریق به آرامش می رسد. این پدر به دلیل غم شدیدش رفتار عجیبی از خود نشان می دهد که باعث می شود از دوستان و آشنایان فاصله بگیرد. وینسنت که به عنوان عروسک گردان در یک برنامه تلویزیونی کودکان آمریکایی کار می کند، ناامیدانه تلاش می کند تا حقیقت ناپدید شدن ادگار را کشف کند. به همین دلیل، او مجبور می شود برای یافتن پاسخ خود، در سایه های تاریک شهری پر از فساد غوطه ور شود. اما او متوجه می شود که هیولاهای واقعی بسیار نزدیکتر از آن چیزی هستند که فکر می کرد. این سریال 6 قسمتی در 10 ژوئن از نتفلیکس پخش خواهد شد و بندیکت کامبربچ نیز در آن بازی می کند.


جلد مقدمه سریال Outlaws

سریال یاغی

سریال یاغی ها

تاریخ پخش: 11 ژوئن

داستان اصلی سریال The Outlaws حول محور هفت تبهکار می گذرد که از طبقات اجتماعی مختلف دور هم جمع می شوند و به جای رفتن به زندان، مجبور به جمع آوری زباله در شهر بریستول می شوند. چیدمان این هفت شخصیت به خوبی نشان می دهد که سازندگان قصد داشته اند از طریق شخصیت های مختلف دنیایی کوچک خلق کنند. کاراکترهایی که هر کدام یک کلاس خاص را نشان می دهند. آسیای شرقی؛ طبقه ثروتمند و افراد سفیدپوست با تمایلات نژادپرستانه؛ کلاس سیاه. به نمایندگی از همه وبلاگ نویسان در سراسر جهان که با ویدیوهای خود پول در می آورند و گاهی اوقات در این مسیر با مشکلاتی مواجه می شوند. شخصی که به دلیل سرقت های خود برای خانواده اش مشکل ایجاد می کند. و در نهایت شخصیت فرعی که بار کمدی سریال را به دوش می کشد. سرپرست این هفت نفر شخصی به نام دیانا است که تلاش زیادی می کند تا خود را به رؤسا و کارفرمایان خود ثابت کند. این سریال ابعاد مختلف جنایات مختلف را نشان می دهد. Outlaw که فصل سوم خود را از 11 ژوئن آغاز می کند، رتبه های بسیار خوبی دریافت کرده و نامزد دو جایزه بفتا شده است.


جرمی رنر، تیلور هندلی و کایل چندلر در شهردار کینگستاون

سریال شهردار کینگستاون

سریال شهردار کینگستاون

بخوانید  قرار بود یک بازی سه بعدی جدید برای Donkey Kong ایجاد کند

تاریخ پخش: 13 ژوئن

سریال کینگستون شهردار داستان خانواده قدرتمند مک‌کلاسکی، دلالان قدرت کینگ‌تاون، میشیگان را روایت می‌کند. صنعت زندان تنها تجارتی است که روز به روز رونق می گیرد و رشد می کند. این سریال به موضوعات نژادپرستی سیستماتیک، فساد و نابرابری می پردازد و کسانی را که تلاش می کنند نظم و عدالت را در شهری که هیچ کدام وجود ندارد، بازگردانند، برجسته می کند. این سریال چه در فصل اول و چه در فصل دوم، اگرچه نتوانست نظر منتقدان را به خود جلب کند و موفقیت چندانی کسب نکرد، به شدت نظر بینندگان را به خود جلب کرد و امتیازات بسیار بالایی را از آن ها دریافت کرد. می توان این موفقیت را به این دلیل نسبت داد که نتایج فصل دوم چه از طرف منتقدان و چه طرفداران بسیار بهتر از فصل اول بود. امیدوارم در فصل سوم نسبت به دو فصل قبل بهتر عمل کند و تا حدودی دل منتقدان بیشتری را به دست بیاورد.


شوالیه جدی در سری Acolyte

سریال Aclet

سری Acolyte

تاریخ پخش: 15 ژوئن

«در عصر روشنایی، تاریکی برمی خیزد»، مجموعه آینده جنگ ستارگان، که پخش آن از 15 ژوئن آغاز می شود، به عنوان یک تریلر تاریک توصیف می شود که قرار است بینندگان را به یک دوره کهکشانی ببرد که در آن نیروهای تاریک در روزهای آخر ظهور می کنند. جمهوری شروع به شکل گیری کرده اند. پاداوان سابق بار دیگر با استاد جدی خود برای تحقیق در مورد یک سری جنایات به هم پیوسته همکاری می کند. اما آنها متوجه می شوند که نیرویی که با آن روبرو هستند، بدتر و خطرناک تر از آن چیزی است که در ابتدا انتظار داشتند. سریال Acolyte تقریباً 100 سال قبل از رویدادهای Star Wars: Episode I – The Phantom Menace و در پایان جمهوری اتفاق می افتد. قبل از آن دافنه کین (یکی از بازیگران این سریال) قول داده بود که تمرکز این سریال روی گروه شیطان صفت باشد. این در واقع اولین بار در اقتباس‌های جنگ ستارگان است که یک فیلم یا سریال بر روی لردهای شیطان صفت تمرکز می‌کند.


قصاب و هوملندر در فصل سوم پسران با هم آشنا می شوند

سریال پسران

سریال پسران

بخوانید  کنترلر Xbox Dream Vapor Edition ویژه تخفیف روز راه اندازی دریافت می کند

تاریخ پخش: 24 ژوئن

اگر فصل های قبلی این سریال را تماشا نکرده اید، توضیحات ممکن است شما را خراب کند.

“هرگز با قهرمانان خود روبرو نشوید.” شعاری که از فصل اول گفته شده و همچنان پابرجاست. در فصل 4 پسران، ویکتوریا نیومن بیش از هر زمان دیگری به دفتر بیضی شکل نزدیک شده است و هوملندر در تلاش است تا قدرت خود را تثبیت کند. با چند ماه به زندگی، بوچر پسر بکا و شغل او را به عنوان رهبر پسران از دست داده است و اعضای تیم از دروغ های او خسته شده اند. آنها باید به زودی راهی برای نجات جهان پیدا کنند تا اینکه خیلی دیر شود. این سریال به قدری محبوب شده که سال گذشته یک برنامه تلویزیونی اسپین آف به نام Gen V of this world پخش شد که برای فصل دوم تمدید شد در طول زمان و همچنین رتبه های بسیار خوبی دریافت کرده است. طرفداران نیز آن را دوست داشتند و هر بار رکورد تعداد بیننده را شکستند.


پوستر سریال House of the Dragon

سریال خانواده اژدها

سریال House of the Dragon

تاریخ پخش: 27 ژوئن

ماه ژوئن را با فصل دوم سریال خانواده اژدها، که تقریباً همه ما منتظر آن بودیم، به پایان خواهیم رساند. سریال House Of The Dragon یک سریال درام فانتزی است که بر آغاز و پایان سلسله تارگرین تمرکز دارد و داستان آن تقریباً 300 سال قبل از وقایع بازی تاج و تخت است. این سریال داستان جنگ داخلی تارگرین ها را روایت می کند که به رقص اژدها معروف است. فصل اول این سریال شامل 10 قسمت است که در سال 2022 پخش شد و نظرات بسیار خوبی از طرفداران دریافت کرد. حتی در مراسم امی نیز در 9 رشته نامزد دریافت جایزه شد. از سوی دیگر، شخصیت‌پردازی، جلوه‌های ویژه، فیلمنامه‌نویسی، موسیقی متن که شاهکار رامین جوادی بود و بازی بازیگران، منتقدان را به شدت تحت تأثیر قرار دادند. البته منتقدان در سرعت داستان به خصوص پرش های زمانی و نور تاریک برخی صحنه ها با مشکلات عدیده ای مواجه بودند و به نقد آنها پرداختند. این سریال برنده جایزه بهترین سریال درام در گلدن گلوب شد. ببینیم در فصل 2 چه اتفاقی خواهد افتاد و چه واکنشی از سوی بینندگان خواهد داشت.

منبع

تحریریه مجله بازی یک گیمر